![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK3.5/Clio IV PH2
Silnik: 2.0 TDCI 180KM/0.9 TCe 90KM
Rocznik: 2016/2020
Postów: 2,030
|
![]()
Przepustnica, luzy zaworowe sprawdzone?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 04-11-2022
Skąd: Nysa
Model: C max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]()
Luzow zaworowych nie sprawdzalam, przepustnicą była myta nic nie pomogło, elektronik powiedział że jest za niskie ciśnienie w kolektorze. Kolektor również zmieniałem ze względu na luźne klapki, sprawdziłem dziś szczelność poprzez przysloniecie przepustnicy i auto zgasło czyli nieszczelności nie ma
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK3.5/Clio IV PH2
Silnik: 2.0 TDCI 180KM/0.9 TCe 90KM
Rocznik: 2016/2020
Postów: 2,030
|
![]()
No to luzy do sprawdzania
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 04-11-2022
Skąd: Nysa
Model: C max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK3.5/Clio IV PH2
Silnik: 2.0 TDCI 180KM/0.9 TCe 90KM
Rocznik: 2016/2020
Postów: 2,030
|
![]()
Nie, nie spotkałem się z fordem, w którym luz by się zwiększał. Tutaj luzy się kasują, a jak masz takie objawy i faktycznie luz będzie za mały, to przyjrzałbym się już zaworom, bo mogą być wypalone gniazda
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 04-11-2022
Skąd: Nysa
Model: C max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez maciejcichy ; 10-11-2022 o 14:29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2015
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1,8 benzyna 125KM
Rocznik: 2005
Postów: 412
|
![]()
Zdejmij tą karbowaną rurę z przepustnicy,tą,która idzie od filtra.Odpal silnik i zakryj szczelnie wlot przepustnicy.To na początek.Daj znać,co się dzieje.
O,przepraszam,nie doczytałem że to już sprawdzałeś. Co nie oznacza ,że nie warto sprawdzić stanu rurki odpowietrzenia skrzyni korbowej. Ostatnio edytowane przez CmaXpk ; 11-11-2022 o 08:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 04-11-2022
Skąd: Nysa
Model: C max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ford::beginner
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 04-11-2022
Skąd: Nysa
Model: C max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2003
Postów: 11
|
![]()
Czy może mi ktoś odpowiedzieć czy w wartościach po pod pięciu konlutera w pozycji czujnik walka ma być niskie napiecie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2015
Model: Ford Focus C-Max
Silnik: 1,8 benzyna 125KM
Rocznik: 2005
Postów: 412
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|