![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#81 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 05-05-2016
Skąd: Zamość
Model: Ford Focus MK3 Titanium
Silnik: 1.0 Ecoboost 125KM
Rocznik: 2012
Postów: 95
|
![]()
Miałem zimmerman i nie polecam piszczaly dość dlugo i przednie mi pękły i w porownaniu do fordowskich motorcraft slabiej hamowały.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,617
|
![]()
Klocki ferrodo, tarcze zimmerman to dno, można rozważyć textar.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Jeżdże Toyotą :-)
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 13-07-2015
Skąd: mazowieckie
Model: FF II,5 MK2 hb + FF III,5 hb
Silnik: 1.6b sigma /1.5eb
Rocznik: 2010/2017
Postów: 541
|
![]() Cytat:
Textary pamiętam że dobrze hamowały na tarczy ATE i nie brudziły. TRW na trw mocno pylą (tarcze made in china, klocki spain). Fabryka klocków TRW to ta sama co REMSA. Hamują na tarczy zimmermana dobrze. Bump: Cytat:
__________________
-- GrzegorzMX --Zauważyłem schyłek motoryzacji, gdyż coraz więcej samochodów zaczyna mi się podobać (nawet niektóre francuskie) Ostatnio edytowane przez Grzegorz MX ; 19-06-2023 o 17:02 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,617
|
![]()
Ferrodo != zimmerman bo mają inną grubość okładziny (na ogół ferrodo są grubsze).
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|