![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#111 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]()
Podłączasz przewodem + akumulatora do jednego zacisku żarówki, a drugi zacisk do zacisku świecy. Zacznij od tej nowej, to będziesz miał porównanie, jak powinna świecić, gdy świeca jest dobra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 19-12-2022
Skąd: Wołomin
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Czyli końcówkę przewodu wkładam do pinu od każdej świecy a na drugim końcu przewodu mam połączoną żarówkę i ją przykładam do + na aku?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 19-12-2022
Skąd: Wołomin
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
Ok zrobiłem w ten sposób:
1. Żarówka przy każdym pinie od świec się zapala, do tego miernikiem sprawdziłem i wychodzi rezystancja ok 0.6-0,7 oma. 2. Następnie sprawdziłem miernikiem kabel zasilający do świec, po załączeniu zapłonu przez 2-3 sekundy na pinach jest 15v a potem spada do ok 11,1v 3. Dziś zapaliłem auto po nocy stania bez wpiętej wtyczki do świec, odpalił praktycznie od razu ale tak samo nierówno pracował jak przy wpiętej wtyczce Jakieś pomysły co dalej? |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,109
|
![]()
Teraz bym sprawdził ciśnienie sprężania.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 19-12-2022
Skąd: Wołomin
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 8
|
![]()
A może to być wina filtra paliwa/pompki paliwa?
Mam wrażenie, że on odpala i przez sekundę pracuje normalnie, potem coś słychać jakby ze skrzynki przekaźników i wtedy zaczyna nierówno pracować przez ok 30s + migotanie świateł |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
ford::amateur
![]() Imię: Włodi
Zarejestrowany: 05-01-2021
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2010
Postów: 3
|
![]() Cytat:
Kolego rozwiązałeś problem? Ja mam bardzo podobne objawy, pomożesz? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-02-2017
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo MK4
Silnik: DW10C 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 339
|
![]()
Jak to jest z tymi świecami. Jak jest powyżej 0*C to praktycznie się nie włączą spiralka na zegarach choć czasem na chwilę mignie. Jak jest powiedzmy -2*C to zapala się na pół sekundy.. jak jest -8*C to w ogóle się nie zapala albo czasem zapala się na dwie sekundy.
Od czego to zależy? Też tak macie? Chodzi mi o to że kontrolka świec żarowych zapala się randomowo.. niekoniecznie zależy to od temperatury zewnętrznej. Oczywiście mam na myśli takie same warunki gdzie po pracy po 8 godzinach wsiada się do samochodu i próbuje uruchomić. Błędów diagnostycznych brak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,646
|
![]()
Nie wnikaj, PCM tak chce.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-02-2017
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo MK4
Silnik: DW10C 163KM
Rocznik: 2012
Postów: 339
|
![]()
Czyli rozumiem że też tak macie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|