![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Kryspin
Zarejestrowany: 19-01-2024
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Model: Focus MKII FL
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2009
Postów: 1
|
![]()
Witam,
Pacjent Focus MK2 FL 1,6 TDCi 90KM Jakiś czas temu miałem konieczność kilkukrotnie odłączenia klemy od akumulatora, w celu ochrony akumulatora przed rozładowaniem. Po którymś rozłączeniu spotkała mnie przykra niespodzianka, a mianowicie regulacja klemy przestała działać, nie byłem w stanie dokręcić klemy do akumulatora. Śruba się kręci bez reakcji. Luźna klema to gorszy przepływ prądu, ładowania, rozruchu itd. Czy: 1 da się klemę naprawić? 2 można kupić samą klemę? 3 jeśli konieczny jest zakup z okablowaniem do rozrusznika, bezpiecznikiem itd to czy wymiana jest bardzo karkołomna? Pozdrawiam Kryspin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: jarek
Zarejestrowany: 15-02-2017
Skąd: Świdnica
Model: MKI MKII MKIIIMKIV
Silnik: 2,0 1,8 2,0 1,6
Rocznik: -92, -98, -02, -14
Postów: 291
|
![]()
nie ma sensu naprawiać
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] lub w lokalnym sklepie motoryzacyjnym kupić nową Ostatnio edytowane przez arturek ; 19-01-2024 o 14:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,573
|
![]()
1. tak
2. tak 3. tak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Trzeba popatrzeć dlaczego śruba się kręci w miejscu, czy gwint się zdarł czy coś innego się tam wydarzyło. W razie czego można kupić samą klemę (może być używana) i zakuć przewód plusowy na niej (przynajmniej ja bym tak zrobił). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 21-07-2010
Model: focus kombi
Silnik: 1.6 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 369
|
![]()
Przewiercasz otwór śruby na wylot i zakładasz nową śrubę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,663
|
![]()
Jeśli to tylko kwestia śruby, to można wymienić samą śrubę.
Zerknij na to zdjęcie: uszkodziłem sobie śrubę klemy - na "chwilę" związałem to drutem: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatecznie kupiłem coś takiego: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Niestety nie pamiętam jak te śruby wyglądają w mk2, ale jeśli tak samo to masz rozwiązanie. EDIT: z fotek te klemy z mk2 wyglądają podobnie. Także taka śruba powinna załatwić sprawę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Włodek
Zarejestrowany: 07-06-2014
Skąd: Wałbrzych
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCI 90 KM
Rocznik: 2007
Postów: 806
|
![]()
Uszkodziłem gwint na śrubie zaciskającej obejmę na klemie , w castoramie kupiłem naktętkę m6 długości 20mm zamiast 6mm ,dzięki czemu gwint łapał na dłuższym odcinku śruby .
Ostatnio edytowane przez technik08 ; 19-01-2024 o 14:37 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|