![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-04-2016
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Postów: 77
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
![]()
W cenie tego z ASO lepiej już kupić Banner albo Moll
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-04-2016
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Postów: 77
|
![]() Cytat:
Fordowski był EFB 60Ah 590A. Jaki dobrać z tych Moll czy Banner, bo takiego nie mają? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: Ford Kuga mk2 ;FOCZKA Focus mk4
Silnik: 1,5 Pb 2,0 EcoBlue
Rocznik: 2017;;;;2020
Postów: 761
|
![]() Cytat:
coś takiego [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Bump: oczywiście zakup stacjonarny żadne wysyłki,,ale to też czas pokaże może ten sie naprawi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,389
|
![]()
Sam zakupiłem YUASĘ tylko po jej zamontowaniu zgodnie z przypuszczeniem, nie nachodzi pokrywa akumulatora. Nie jest to dla mnie problem.
Dodatkowo odłączyłem BMS i przekodowałem BCM w aucie żeby nie mieć Start/Stopu. Więcej o tym jak kupowałem: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Natomiast wątek o start/stop i BMSie: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ford::average
![]() Imię: tomek
Zarejestrowany: 20-06-2012
Skąd: szczecin
Model: ford focus 1.6 TDCi - 115 KM
Silnik: diesel
Rocznik: 2014
Postów: 71
|
![]()
Ja po zakupie nowego aku nie robiłem żadnego resetu, jeżdżę tak już miesiąc czy coś grozi akumulatorowi albo innym podzespołom ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,647
|
![]()
Przeczytałeś temat od początku?
Czytales tematy pokrewne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ford::average
![]() Imię: tomek
Zarejestrowany: 20-06-2012
Skąd: szczecin
Model: ford focus 1.6 TDCi - 115 KM
Silnik: diesel
Rocznik: 2014
Postów: 71
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,647
|
![]()
Nie cytuj całych postów zwłaszcza gdy odpowiadasz bezpośrednio na nie.
Kompletnie nie rozumiesz dzialania BMS. Musisz czytać dalej. Po wymianie slabego aku zawsze konieczne jest resetowanie ustawień BMS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-04-2016
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Postów: 77
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|