![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Imię: grzegorz
Zarejestrowany: 21-08-2017
Model: Ford Transir
Silnik: 2.4
Rocznik: 2008
Postów: 20
|
![]()
właśnie w tym problem ze jest na max i nic nie ubywa nie wiem czemu
Bump: ktoś mi napisałem taki sposób czy to dobra jest ? "odpowietrzaj na włączonym zapłonie. Butelka z wężykiem, odkręcasz odpowietrznik i czekasz aż płyn z bąblami powietrza sam grawitacyjnie przeleci. I tak z każdym kołem. Dopiero później dwie osoby i pompowanie pedałem" ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
|
![]() Cytat:
Ile razy podpompowałeś ciśnienie a potem ktoś odkręcał i zakręcał odpowietrznik?
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 12-06-2018 o 21:00 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Imię: grzegorz
Zarejestrowany: 21-08-2017
Model: Ford Transir
Silnik: 2.4
Rocznik: 2008
Postów: 20
|
![]()
powiem tak mi się wydaje że jest szczelny bo nie widziałem żeby płyn na połączeniach wyciekał, sam ten przewód wymieniałem i dorabiałem miedziany bo w sklepach takiego nie ma a pompowałem z 20 razy
Ostatnio edytowane przez gkozyr ; 12-06-2018 o 21:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Imię: grzegorz
Zarejestrowany: 21-08-2017
Model: Ford Transir
Silnik: 2.4
Rocznik: 2008
Postów: 20
|
![]()
próbowałem grawitacyjnie i też lipa ma ktoś inny pomysł ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
|
![]()
Ja nie bardzo rozumiem co robisz. Skoro wychodzi wężykiem powietrze, to przecież w końcu powinno wyjść całkiem i powinien zacząć iść płyn. A ty piszesz, że mimo wychodzącego powietrza, płynu nie ubywa...
Jedyna opcja to taka, że układ jest nieszczelny. Spróbuj coś zmienić, np na pracującym silniku (pracuje serwo, pedał pompy o wiele głębiej i łatwiej wchodzi), przejdź może z tylnego koła na przednie, pompa musi zacząć pompować płyn i przetłaczać przez układ. Najgorsza opcja to ta, że zapowietrzyły się akumulatory ciśnienia ABS-u. Wtedy raczej trzeba go zasterować IDS-em.
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]() Cytat:
Przy pierwszym odpowietrzaniu odkręcaj odpowietrzniki, przy drugim nie. Przewód miedziany jest złym rozwiązaniem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::beginner
![]() Imię: grzegorz
Zarejestrowany: 21-08-2017
Model: Ford Transir
Silnik: 2.4
Rocznik: 2008
Postów: 20
|
![]()
nie mam IDS-a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 11-12-2016
Skąd: Świdnica (DSW)
Model: Transit Euroline
Silnik: 2.0 TDCi 125KM
Rocznik: 2005
Postów: 84
|
![]()
Szczerze mówiąc nie miałem nigdy przy odpowietrzaniu hamulców takich problemów, ale podobne mam często przy odpowietrzaniu sprzęgieł.
Wtedy najczęściej winna jest pompka przy pedale. To ją najpierw trzeba odpowietrzyć, żeby płyn poszedł dalej do układu. W przypadku sprzęgła odkręcam przewód od pompki przy pedale, zatykam palcem otwór po przewodzie, a druga osoba pompuje powoli. Widać po chwili jak zaczyna ubywać płynu, a ja czuję coraz większy nacisk na palec. Puszczam w momencie, kiedy pedał jest na górze i zakrecam przewód. Zazwyczaj to pomaga za pierwszym lub drugim podejściem. Potem już odpowietrzam dalej układ tak jak napisał Ci wojtekjanus
__________________
MAKE YOUR TRUCK GREAT AGAIN! Transit Euroline, czyli jechać, żeby... jechać -> http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=255838 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 12-05-2024
Skąd: Wrocław
Model: Transit
Silnik: 2,4
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
![]()
Dzień dobry,
po wymianie przewodów hamulcowych na tylnej belce zachciało mi się odpowietrzania układu przy pomocy forscana bo okazało się że pedał jakoś zmiękł poważnie. Niestety okazało się że przy odpowietrzaniu lewego tylnego i lewego przedniego koła pompa ABS nie pompuje płynu (leci progres ale nic się nie załącza, nie słychać pompy). Pompuje za to przy prawych kołach. Co to może oznaczać? Dodatkowo zauważyłem że pomimo wypompowania pół litra płynu w zbiorniku nadal full Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. więc nie wiem o co chodzi. A no i nie przykładałem ciśnienia na zbiornik z płynem hamulcowym żeby go dodatkowo pchać do układu (forscan zaleca tam 2bary). Ostatnio edytowane przez Piotr-pol ; 06-11-2024 o 20:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|