![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#81 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 13-11-2016
Skąd: Bialystok
Model: Focus MK3, custom
Silnik: 2,0 tdci, 2,2 tdci
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 62
|
![]()
Możesz mieć rację z tym łancuchem rozrzadu i słynnym napinaczem, gdyż zimny silnik po uruchomieniu dość głośno i dziwnie i niepokojąco pracuje.
Kupilem już blokady na wieniec koła, wyjme rozrusznik i zweryfikuje ile jest przesuniety. Z tego co obejrzałem filmy dotyczące wymiany napinacza i łancuszka - jest trochę roboty. Pompa, wtryski...kupe osprzetu do demontażu. Sam go wymieniałes? O ile w DW10C pompe CR, wtryski, kolektor dolotowy wyjmowałem dziesiataki razy to ten DW10F wydaje się bardziej skomplikowany. Martwi, że inżynierowie z PSA po udanym motorze DW10C zamiast stworzyć lepszy silnik to poszli w przeciwnym kierunku. Ech zachciało się mieć nowszy.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ford::average
![]() Imię: Konrad
Zarejestrowany: 26-06-2013
Skąd: CTR
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 DW10F 180 ogierów
Rocznik: 2015
Postów: 121
|
![]()
Tak, samemu i był to pierwszy rozrząd jaki robiłem samemu. Mam też DW10C i ten w DW10F jest łatwiejszy, zresztą bardzo podobne są. Rozrząd masz na pasku, łańcuszek napędza tylko jeden walek. W gruncie rzeczy, to są bardzo podobne silniki, jedyne co to osprzęt jest trochę gorszy ale nie ma tam chyba żadnych poważnych wad. Po prostu, lubi lecieć z niego
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|