![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-11-2011
Model: FOCUS MK3
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2012
Postów: 307
|
![]()
Koledzy. Proszę o podpowiedź. Czy po naładawaniu akumulatora ładowarką do AGM/EFB zrobić reset BMS czy nie? Akumulator ma rok (Varta EFB) i reset BMS był robiony przy wymianie. Samochód jeżdżony jest po mieście i postanowiłem doładować akumulator. Tylko z tym BMS-em nie wiem co zrobić...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,664
|
![]()
przyszedł świeżo nabity aku to reset BMS powinien być zrobiony
nie zrobisz, też nic się nie stanie |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ford::beginner
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 21-04-2023
Model: Ford Focus MK3
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 12
|
![]()
witam jakie aku polecacie ? wywala błąd " i " napiecie spoczynkowe 11.2 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
focus mk3 1.6tdci 115km 75ah 730a czy wystarczy 65ah 650a? teraz ktos wlozyl wlasnie chyba 65ah exide? hart? varta droga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,985
|
![]()
65 trochę mało. Jeśli nie ma grzania szyb lub PTC i codziennie robi trasy z garażu to jeszcze jakoś da radę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 17-05-2025
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 105km
Rocznik: 2011
Postów: 5
|
![]()
Od jakiegoś czasu posiadam Forda Focus MK3 z 2011 kombi, ostatnio okazało się że mam słaby akumulator. Po kilku próbach reanimacji okazało się że muszę go wymienić, co za tym idzie na forum wyczytałem o potrzebie resetu BMS jak również o potrzebie ustawienia nowych parametrów aku w komputerze. Jak wygląda sprawa ustawień komputera które nie są domyślnie włączone dla tego auta np. doświetlanie zakrętów czy auto lock przy ponad 10Km/h? Da się to wgrać raz żeby nie zależnie od wyjmowania aku te ustawienia zostały zaprogramowane czy co wyjęcie akumulatora do ładowania wszystko trzeba będzie programować od nowa? Zakładam że raz na 2-3 miesiące będę musiał ładować akumulator niestety wiąże się to w moim przypadku z jego wyjęciem z auta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]() Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 17-05-2025
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 105km
Rocznik: 2011
Postów: 5
|
![]()
Dziękuję za odpowiedź. Proszę o poradę dotyczącą wskazań komputera co do poziomu akumulatora. Dzisiaj założyłem nowy aku i zresetowałem BMS. Mimo nowego aku komp pokazuje 11.8 - 12.0V. Czyli tak jak na zużytym akumulatorze. Orientuje się ktoś co może być przyczyną?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
ford::specialist
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 986
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 17-05-2025
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 105km
Rocznik: 2011
Postów: 5
|
![]()
Nie, jutro postaram się odczytać wartość i dam znać. Aktualne dane podałem w spoczynku
Edit: na hamowaniu silnikiem jest 12.5V Ostatnio edytowane przez dtm21 ; 03-06-2025 o 18:48 Powód: Uzup |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 17-05-2025
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 105km
Rocznik: 2011
Postów: 5
|
![]()
Update: komputer pokazuje 12V a miernik na klemach 12,56V. Skąd ta różnica? Ma ktoś pomysł?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|