|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-01-2007, 11:54 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-01-2007
Skąd: Czestochowa
Postów: 29
|
Kilka usterek w Focusie '99 - dobrze kombinuje?
Witam Grupowiczow
Pisze pierwszy raz a to za sprawa przyjazdu w czwartek wieczorem z Belgii moim focusiekiem, z ktorego jestem zadowolony, do tej pory jezdzilem "maluchem" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale ktory ma kilka usterek. Auto generalnie jest "palace " i "jezdzadze" sam go przytargalem ponad 1400 km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z 99 roku w wersji Ghia (wypas z berzowa skora - zonie sie podoba Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wizualnie niepokoja mnie 2 rzeczy: 1. Swioeci sie na pomaranczowo kontrolka sylewtki czlowieka z zapietym pasami i poduszka przed nim. Nie gasnie po zapieciu pasow. 2. Swieci sie symbol "buksującego kola", naciskanie guzika z tym symbolem obok recznego nic nie zmienia. Czy to ABS czy "antyposlizg" Darujcie jezeli to "nierozgarniete" pytanie. Pisze anty poslizg bo gdy na lodzie czy sniegu dam gazu slysze taki dzwiek przeskakujacej zapadki gdzies z przodu. Na asfalci i dobrej przyczepnosci poprostu startuje wbijajac w fotel Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 3. Hamulec reczny. Prawdopodobnie jest zerwana linka. Lacze ten fakt z dwoma powyzej bo zastanawiam sie czy zerwana linka lub jakies ciegna nie pozrywaly wiazek kabli ktore przeciez powinny w tym kanale sie znajdowac do czujnika pasow i "buksujacego"kola" 4.Hamulec nozny. Dziala dobrze ale czesto - prawie zawsze - pod koniec wznoszenia wraca leniwie i troche wtedy "trzyma" puszcza sam po kilku sekundach. Moze byc to powiazane z recznym? ktory zerwany nie pozwala odbijac dobrze tylu na bebnach ? Moze poprostu cos tam sie przycina i wystarczy WD-40. Jak sprawdzic czy to serwo czy pompa? Mam nadzieje ze nie. 5. Kilka razy podczas trasy "zamulal" sie przy ok 3000 rpm. Trzymalem go delikatnie na 3000 i powolutku dodawalem gazu - przechodzilo. Auto troche stalo i bak byl pusty - moze pociagna syfu do filtra? Alejak mnie przed Opolem zlapalo to prawie do samej Cz-wy tak szarpal czasami jakby dostawal za malo paliwa.Gdzie ten filtr wogole jest ? Jestem troszke elektronikiem, troszke informatykiem i troszke mechanikiem. z czyjas pomoca lub ksiazka typu "Naprawiam Sam" mysle ze moze mi sie udac. Pozdrawiam i z gory dziekuje Arek S |
27-01-2007, 14:49 | #2 | |
ford::specialist
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 21-05-2004
Skąd: Poznań- okolice
Model: Mondeo MK4/Fiesta MK6/Grizzly 700
Silnik: 1,8TDCi/1,25 LPG
Rocznik: 2008/2005
Postów: 881
|
Cytat:
Co do reszty to niestety nie jestem Ci w stanie pomóc |
|
28-01-2007, 15:04 | #3 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 27-01-2007
Skąd: Czestochowa
Postów: 29
|
Cytat:
Dziekuje As |
||
28-01-2007, 18:59 | #4 | |||
Postów: n/a
|
Cytat:
a) spalony bezpiecznik od modułu poduch b) auto jest po bum-bum i moduł zarejestrował crash data AD2) to jest kontrolka od "antypoślizgu". Przyczyny podobne jak przy poduchach(bezpiecznik, lub uszkodzony moduł) |
|||
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|