|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-09-2011, 10:11 | #1 |
ford::advanced
Imię: slawek
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Tarnobrzeg ale teraz W-wa
Model: S-max
Silnik: 2.0 klekot
Rocznik: 2011
Postów: 257
|
Nareszcie 2.0 EB z manualem
Poprawiam się i zakładam nowy wątek.
Zgodnie z tym co w marcu mówili mi mechanicy z Forda że na jesieni ma się pojawić 2.0EB bez PS: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 1. co sądzicie ? 2. czy teraz byście bardziej rozważali ten silnik przy zakupie ? w końcu jego cena zawsze była niższa niż najsłabszego 2.0 diesla 140 koni 3. co ze spalaniem? jak myślicie ? 4. czy trafi do smaxa ? sl
__________________
był Mondeo MK3 kombi 2.0 145 PS był VW Passat B6 2.0 FSI Sportline jest Ford S-max 2.0 TDCI titanium-platinium Ostatnio edytowane przez grizzly ; 27-09-2011 o 11:10 |
27-09-2011, 12:06 | #2 |
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
1. eeeee, luuuzik
2. maybe, +60KM zawsze miło łechce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No i 2 wydechy!! 3. raczej zbliżone do PS, pewnie ciut więcej niż różnice w mondku 4. wątpię, będzie "elyta" |
27-09-2011, 12:46 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
Wg mnie taka moc w Maxiu + manual = bezsens i ciągłe machanie drążkiem (ja przy 140KM musze się nawachlować w mieście) i jak kogoś stać na takie spalanie to luż lepiej w zestawie z szybkim PowerShiftem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
27-09-2011, 13:16 | #4 |
ford::advanced
Imię: slawek
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Tarnobrzeg ale teraz W-wa
Model: S-max
Silnik: 2.0 klekot
Rocznik: 2011
Postów: 257
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
Mnie od 2.0EB bardzo odstraszyło wciskanie na siłę automatu (przyznam się że najbardziej to podnoszenie przez to kosztu o 9 tyś). Gdyby był z manualem to na 90% dzisiaj jeździł bym 2.0EB.
__________________
był Mondeo MK3 kombi 2.0 145 PS był VW Passat B6 2.0 FSI Sportline jest Ford S-max 2.0 TDCI titanium-platinium |
27-09-2011, 13:38 | #5 |
ford::professional
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: S-Max FL +Mondeo5Vig
Silnik: 2.0TDCi 140KM +180KM
Rocznik: 09.2010 +08.2017
Postów: 1,467
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
Tja, stąd to "nareszcie" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
27-09-2011, 14:44 | #6 |
ford::advanced
Imię: slawek
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Tarnobrzeg ale teraz W-wa
Model: S-max
Silnik: 2.0 klekot
Rocznik: 2011
Postów: 257
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
no szkoda że dopiero teraz a nie na wiosnę jak kupowałem auto
tyle ze na razie jest w mondeo, a w s-max cisza sl
__________________
był Mondeo MK3 kombi 2.0 145 PS był VW Passat B6 2.0 FSI Sportline jest Ford S-max 2.0 TDCI titanium-platinium |
27-09-2011, 14:47 | #7 |
Postów: n/a
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
fajna opcja, ford ja zapowiedzial juz jakis czas temu. do charakteru modeo natomiast bardziej pasuje PS. co ciekawe, ffiii na razie jeszcze z EB+PS kupic nie mozna, no 125KM Ti-VCT juz tak.
|
27-09-2011, 15:29 | #8 |
ford::advanced
Imię: slawek
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Tarnobrzeg ale teraz W-wa
Model: S-max
Silnik: 2.0 klekot
Rocznik: 2011
Postów: 257
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
ale ten 125KM to kosiarka nie silnik, trzeba jej wymieniać ostrza a nie dokładać PS
__________________
był Mondeo MK3 kombi 2.0 145 PS był VW Passat B6 2.0 FSI Sportline jest Ford S-max 2.0 TDCI titanium-platinium |
27-09-2011, 15:46 | #9 | |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
Cytat:
Jazda mocną benzyną (a już doładowaną to wogóle) to zupełnie inna bajka - elastyczność i duży zakres obrotów powoduje, ze macha się gałą duuuuuużo mniej niż w diesel'u
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
|
27-09-2011, 15:54 | #10 |
ford::advanced
Imię: slawek
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Tarnobrzeg ale teraz W-wa
Model: S-max
Silnik: 2.0 klekot
Rocznik: 2011
Postów: 257
|
Odp: Nareszcie 2.0 EB z manualem
co fakt to fakt - w naszych klekotach użyteczny i sensowny zakres to jakieś 1600 - 3500 , w 2.0EB pewnie od 2000 do 6000 albo i wyżej
inna sprawa że to pijak sl
__________________
był Mondeo MK3 kombi 2.0 145 PS był VW Passat B6 2.0 FSI Sportline jest Ford S-max 2.0 TDCI titanium-platinium |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|