![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 15-04-2011
Skąd: Braniewo
Model: Focus MK IV Vignale
Silnik: 1.5L Dragon
Rocznik: 2019
Postów: 145
|
![]()
Witam. Czy ktokolwiek z szanownych kolegów mógłby przyblizyć dla potomnych jakie są różnice w romach zegarów poliftowych ( wgrywanych za pomoca ElmConfiga ) . Wchwili obecnej są nastepujace ROMY:
ROM403 (AH) ROM508 (AJ) ROM509 (YA) ROM509 (YA) TEMP by quickie.... ROM509 (YA) FULL by quickie.... ROM512 (AK) ROM512 (AK) TEMP by quickie.... ROM512 (AK) FULL by quickie.... .....i tu pojawia sie problem np. rom 512 ak a ak temp by quickie itp . - co on oznacza ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,085
|
![]()
Bez dopisków to są ROMy fabryczne a z dopiskami to są "wynalazki" rosyjskiego kolegi o ksywce 'quickie'. Z zasady nie wgrywam "wynalazków".
512 to ostatni ROM do zegarów z małym wyświetlaczem (nie widać istotnych różnic w stosunku do 508 ). 508 i 509 dają się wgrać także do zegarów z dużym wyświetlaczem.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 15-04-2011
Skąd: Braniewo
Model: Focus MK IV Vignale
Silnik: 1.5L Dragon
Rocznik: 2019
Postów: 145
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez dudijack ; 06-01-2015 o 15:13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,085
|
![]()
Te z "TEMP" mają poprawione wskazanie temperatury na "realne". Te z "FULL" to nie pamiętam, ale w change logach ELMconfiga gdzieś to było opisane.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 02-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK2 FL
Silnik: TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 114
|
![]()
kolega wgrał u siebie najnowszą wersję ROMu i stwierdził że auto pali mu mniej.. może ktoś to potwierdzić?
__________________
Kupię Fiestę ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 06-02-2013
Skąd: Poznań
Model: Focus MK2 Kombi Automat
Silnik: Duratec HE 2,0
Rocznik: 2005
Postów: 636
|
![]()
Auto palić mniej nie będzie. Różnice są w sposobie obliczania pozostałego paliwa a właściwie ile na nim można przejechać. Inaczej też obliczany jest moment zapalenia lampki rezerwy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]() Cytat:
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 15-04-2011
Skąd: Braniewo
Model: Focus MK IV Vignale
Silnik: 1.5L Dragon
Rocznik: 2019
Postów: 145
|
![]()
Dzieki. Pozostaje rozszyfrowanie skrótu TEMP Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
vide post #4
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 15-04-2011
Skąd: Braniewo
Model: Focus MK IV Vignale
Silnik: 1.5L Dragon
Rocznik: 2019
Postów: 145
|
![]()
Nie zwróciłem uwagi, czyli w sumie oba maja wskazania realnej temperatury i tylko ten drugi nie ma sniezynki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|