![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 11-11-2016
Skąd: Krakow
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 d=tdi
Rocznik: 2003
Postów: 3
|
![]()
Witam jestem nowy więc prosiłbym o wyrozumiałośćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie znalazłem tematu więc pisze nowy jestem posiadaczem focusa mk1 z silnikiem disla 1.8 tdci problem polega na tym że na klemie minusowej przechodzą takie dwa grube kable w czarnej izolacji i podlaczony jest cienszt ktory jest od swiatel ostatnio zauważyłem ze jeden z tych grubszych kabli ( blizej strony zewnetrznej kolo) jest urwany pytanie moje od czego on jest i czy moze to stanowic wiekszy problem poniewaz wczesniej byl lekko naderwany ale mialem problemy z rozladowujacym sie akumulatorem gdy bylo troszke chlodniej i problemy z odpalaniem teraz kabel sie urwal i objawy dalej takie same i czy da sie ta kleme zastapic inna klema zaciskowa czy trzeba wymienic caly obwod z klemami |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,375
|
![]()
Witam
Po pierwsze problem z masą może być przyczyną wariowania wielu urządzeń (w przypadku braku masy, prąd szuka drogi zastępczej i "wygłupiają się" urządzenia pozornie bez związku) Po drugie - wystarczy kupić końcówkę "oczko", założyć do urwanej końcówki kabla i przykręcić do śruby klemy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po trzecie, to że nie wiemy do czego służy kabel, to nie znaczy, że jest zbędny pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 11-11-2016
Skąd: Krakow
Model: focus mk1
Silnik: 1.8 d=tdi
Rocznik: 2003
Postów: 3
|
![]()
Bump:
Cytat:
bo chodzi mi dokladnie o te dwa kable co ida na przeciw siebie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Xclusic ; 11-11-2016 o 14:33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-09-2014
Skąd: Poznań
Model: C-max/Galaxy/Mondeo/S-max
Silnik: 1.8TDCI/1,9TDI/2.0TDCI/1.8TDCI
Rocznik: 2006 / 2001 / 2005/2006
Postów: 1,035
|
![]()
A nie idzie małym palnikiem polutować tego kabla w tym miejscu gdzie powinien być?? Jeżeli nie to możesz ostatecznie przykręcić pod tą nakrętkę ale ta końcówka niech będzie grubsza żeby się nie grzała, możesz jeszcze kupić klemę uniwersalną.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
akumulator , focus |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|