![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-01-2017
Skąd: Mława
Model: Focus MKII
Silnik: 1.4
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Witam!
Posiadam Focusa od 3 miesięcy, wersja z silnikiem 1.4. Zauważyłem, że podczas przyspieszania, przy mocniejszym depnięciu w pedał gazu - na 1, 2 a nawet i 3 biegu - czuć jakby silnik miał nagle skoki mocy, przez jakiś czas rozpędza się normalnie po czym można zauważyć odczuwalny wzrost prędkości, a po chwili znowu spadek. Wszystko to w zakresie między 1500rpm-3500rpm, sytuacja na każdym z niższych biegów powtarza się w podanym zakresie obrotów kilkukrotnie. Zauważyłem tez, że obroty na zimnym silniku, na biegu jałowym, delikatnie falują, jednak tylko w granicy 1000rpm. Dodam też, że jest to dużo bardziej odczuwalne przy włączonej klimatyzacji. Co może być powodem takiej pracy silnika? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,573
|
![]()
Kiedy był zmieniany filtr paliwa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-06-2015
Skąd: Warszawa
Model: S- max
Silnik: 2.0 190km 440nm
Rocznik: 2017
Postów: 93
|
![]()
Czy to przyspieszanie nie jest związane z najwyższym momentem w przedziale tych obrotach?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ford::amateur
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 30-01-2017
Skąd: Mława
Model: Focus MKII
Silnik: 1.4
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]() Cytat:
Cytat:
Może zaworom przydałaby się regulacja? Dobrze by było, ponieważ planowałem wymianę rozrządu. Ostatnio edytowane przez masterbajt ; 10-04-2017 o 17:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 03-04-2014
Skąd: Uchorowo
Model: Ford Fokus mk2
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 17
|
![]()
Moim zdaniem zawór Egr może być zapchany , nie dawno to przerabiałem u siebie na 1,6 tdci
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 03-09-2013
Skąd: Tychy
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.4
Rocznik: 2005
Postów: 461
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 03-09-2013
Skąd: Tychy
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1.4
Rocznik: 2005
Postów: 461
|
![]()
A w którym miejscu się on znajduje ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|