![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo Titanium mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 157
|
![]()
Witam ,
Pytanie jak w tytule dotyczy mondzia z 2008r 2.0 TDCI, przelatane 340t. Nic nigdy jeszcze nie było robione przy silniku oprócz rozrządu, od nowości u mnie. Przy tak 2 tysiącach obrotów słychać delikatny metaliczny odgłos, pukanie z prawej strony silnika, stojąc przodem do maski oczywiście. Co to może być, jakieś sugestie? Dzięki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-05-2011
Skąd: UK
Model: Mondeo MK5 Titanium X Sport
Silnik: 2.0 TDCi 210 Bhp BiTurbo
Rocznik: 2015
Postów: 1,151
|
![]()
Dwumas? Skrzynia jest z tamtej strony.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo Titanium mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 157
|
![]()
Na pewno nie dwumas, był robiony na 300t i działa ok.
Ewidęntnie z silnika, prawa strona, przy biegu jałowym nie słychać, dopiero przy około 2tyś obrotów. Znajomy mi wspominał, że może być napęd pompy i podobno może być to poważne jeżeli się rozsypie - silnik może skasować. Coś wspominał, że to w oleju nie chodzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-05-2011
Skąd: UK
Model: Mondeo MK5 Titanium X Sport
Silnik: 2.0 TDCi 210 Bhp BiTurbo
Rocznik: 2015
Postów: 1,151
|
![]()
Jak wałek na pompie się urwie to nie zniszczy silnika, po prostu stanie bez paliwa. Jak masz sekcję padnięta na pompie CR to też mogą dziwne dźwięki dochodzić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo Titanium mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 157
|
![]()
No właśnie dziś mnie jeden mechanik postraszył, że miał już taki przypadek i może to jednak przy odrobinie pecha narobić bałaganu.
To jakiś standard w DW10 czy okazjonalne wypadki bo jakoś się nie zetknołem na forum z tym problemem. Kosztowna taka naprawa? Jeżeli sekcja w pompie to na pracy silnika się nie powinno odczuć, bo pracuje normalnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-05-2011
Skąd: UK
Model: Mondeo MK5 Titanium X Sport
Silnik: 2.0 TDCi 210 Bhp BiTurbo
Rocznik: 2015
Postów: 1,151
|
![]()
Jak pójdzie jedna sekcja albo dwie to jak ktoś nie jest wyczulony to nawet nie zauważy różnicy . Przy twoim przebiegu to normalne że coś zaczyna się dziać. Części do regeneracji kosztowały kiedyś w granicach 250-300 złotych ile teraz, nie wiem. Te sekcje padają przy takim przebiegu nawet wcześniej, od czego zależy nie wiem, jezdzilem mk4 2.0 tdci prawie 11 lat i nigdy nie miałem z tym problemu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,170
|
![]()
__________________
Łe tam Panie, Fordy rdzewiejo, sie psujo i nie jado i palo jak smoki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo Titanium mk4
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 157
|
![]() Cytat:
Od nowości. Jutro rozbieramy, zobaczymy, dzięki w każdym razie za pomoc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|