Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-01-2009, 14:13   #1
Janek_skc
 
Postów: n/a
Domyślnie [Mk6] Problem z lpg

Pojawił sie problem z z gazem. Natomiast każdy gazownik jak wyreguluje to jest dobrze. Silnik rowno pracuje i jest git. Ale jak przejade po tej regulacji ok 50 km to problem wraca. Silnik zaczyna kuleć a efektem jest zgaśniecie. W tedy jade do gazownika i za kazdym razem pyta mnie kto tak wielka dawke gazu ustawił!? Zmniejszy ja auto rowno pracuje,lekko słabsze jest i po przejechaniu 50 km znow to samo. Istalacja gazowa jest z 2003 roku. Szczegółów nie znam bo to nie moje auto.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2009, 09:17   #2
Janek_skc
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

Prosze o pomoc bo teraz znow bym musial jechac na ustawienie. A przed ustawieniem moze bym coś sam spróbowal zrobić. Myślałem nad rozebraniem parownika. i zobaczeniem go od środka Ale nie wiem czy to jego wina. Ktoś może mial podobny problem wiec czekam.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2009, 19:12   #3
dresat
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

Janek_skc,
Cytat:
Myślałem nad rozebraniem parownika. i zobaczeniem go od środka
Może lepiej nie zabieraj się do tego, jak zbytnio nie masz pojęcia.
Cytat:
Istalacja gazowa jest z 2003 roku. Szczegółów nie znam bo to nie moje auto.
To może ustal, jaka to instalacja - "zwykła", czy sekwencyjny wtrysk gazu lotnego. Przejdź też po wątkach w dziale lpg; może ktoś miał podobne zachowania? :fcp15
dresat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2009, 07:15   #4
Janek_skc
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

jeżeli chodzi o instalacje to jest zwykła.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2009, 09:46   #5
Janek_skc
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

dzis kreciłem troche parownikiem i udało mi sie ustawić wolne obroty. Elegancko rowno pracuje ale cos kosztem czegos. na wysokie wogole nie wchodzi. Gaz moge tylko do polowy naciskac dalej muli sie. Mam takie pytanie. czy jak jest gaz założony to powinna być jakaś przesłona na wlot powietrza do filtra?
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-02-2009, 20:25   #6
kosciak
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 13-07-2007
Skąd: Kraków
Model: Escort
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: '99
Postów: 743
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

teoretycznie tak mówią.. ( ja mam takie gumowe coś założone na wlot i spięte opaską że jest mały wlot )
__________________
....ZZzzzZZ..zzzz...

RAPIDSPORT
kosciak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-02-2009, 15:01   #7
Janek_skc
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

no wlaśnie ja tez jak pszysłonie reka to silnik rowniej pracuje i wchodzi na wysokie.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-02-2009, 16:59   #8
dresat
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

Janek_skc,
Cytat:
no wlaśnie ja tez jak pszysłonie reka to silnik rowniej pracuje i wchodzi na wysokie.
Ponieważ zmniejszasz ilość zasysanego powietrza i wytwarza się przewaga gazu w mieszance powietrze-gaz...
:fcp1
dresat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2009, 08:43   #9
Janek_skc
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

no to to wiem ale czy tak powinno byc?
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2009, 16:35   #10
dresat
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 24-03-2007
Skąd: Poznań
Model: Ford fiesta + Elpigaz Leonardo XL
Silnik: 1.3i
Rocznik: 1995
Postów: 1,575
Domyślnie Re: [Mk6] Problem z lpg

Janek_skc,
Cytat:
czy tak powinno byc?
Tak nie powinno być, ale z lektury Działu LPG wynika, że tyle ludzie montują do 16V II-gą generację, bo tańsza, ile potem mają z tym najróżniejsze przygody. Powinna być sekwencja...Jeśli masz na wężu śrubę, to możesz spróbować ją odkręcić o 1 obrót i zobaczysz, co powstanie. Zwykle wykręcając tę śrubę uzyskuje sie poprawę pracy silnika i jego osiągi, ale wzrasta zużycie gazu.
dresat jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.