|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-02-2011, 21:46 | #21 |
ford::amateur
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 22-02-2011
Skąd: Dzierżoniów
Model: Focus I
Silnik: 1,8
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Miałem taki problem w escorcie. Wystarczyło przetoczyć wyslizgane kólko pasowe alternatora. ( lub kupić nowe)
|
26-02-2011, 23:57 | #22 | |
ford::average
Zarejestrowany: 03-10-2010
Skąd: k/Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2003
Postów: 130
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Cytat:
|
|
27-02-2011, 08:44 | #23 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MK2 Kombi/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.6 TDCI / 1.8 TDCI
Rocznik: 2008 , 2009
Postów: 253
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
ja w piątek doszedłem co u mnie piszczy - jest to napinacz paska wielorowkowego
__________________
Niebieski smerf Focus MK2 Turnie, Zielony S-max a Była Fioletowa Foczka combi "PILOT Nienormatywny" Kierowca MANa TGX3 BDF |
03-03-2011, 19:03 | #24 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Jarocin
Model: focus mk1 Komfort X
Silnik: 1,8 tdci 115km
Rocznik: 2002
Postów: 35
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Mam taki problem gdy auto sie rozgrzeje cos zaczynz piszczec w okolicy napinacza paska wieloklinowego dzieje sie tak w okolicy 1800 obrotów. Dzis zajrzałem pod maske i po lewej stronie jest lekko sciety z ukosa na całej długości niewiem czy to ma cos wspólnego ale przy wyprzedzaniu predkosc 120km/h zmieniałem bieg na 5 i auto mi zgasło zjechałem na pobocze auto odpaliło i jak gdyby nigdy nic przejechałęm 200km i wszysko ok choc ten pasek cały czas piszczał koło 1800 obrotów
|
05-03-2011, 18:11 | #25 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Jarocin
Model: focus mk1 Komfort X
Silnik: 1,8 tdci 115km
Rocznik: 2002
Postów: 35
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
jak montowałem nowy pasek to stary był troszke dłuższy szerokosci niestety nie sprawdziłem czy może byc tak ze pasek jest za szeroki czy ktos spotkał sie juz z takim czymś
|
15-04-2011, 09:22 | #26 |
ford::beginner
Imię: grzegorz
Zarejestrowany: 09-02-2009
Skąd: Trzebnica
Model: focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 29
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Witam
Temat jest dośc skomplikowany i może byc wiele przyczyn piszczenia ja pokrótce opisze swoją drogę do usunięcia przyczyny Po regeneracji alternatora zaczeło coś pisczeć w okolicach paska wielorowkowego szczególnie na zimnym silniku (bardziej chrobotanie)po paru minutach następowała cisza jak go rano odpalałem to masakra : 1.Wymieniłem pasek (najtansaz opcja) Bosch nic nie pomogło 2.Wymieniłem napinacz nic nie pomogło a nawet jescze gorzej dzwięk przypominał łożyska taki charakterystyczny chrobot i szum 3 Zregenerowałem sprzęgiełko alternatora (opcja tylko dla TDCI,w TDDI trzeba kupić cały zespół ) rano znów to samo szalag mnie trafił 4 założyłem nowy ORGINALNY pasek i nastała błoga cisza Oczywiscie w między czasie używałem płynów do paska pomagało ale na chwile,wysłuchałem miliona teori na ten temat wydałem kupe kasy wniosek jest natomiast prosty tylko Orginały wkładać do auta kosztuja trochę więcej ale w sumie pozwalają zaoszczędzić jescze więcej kasy ,czasu i nerwów |
15-04-2011, 15:54 | #27 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-05-2008
Model: Focus mkI
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 151
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Panowie zanim zainwestujecie w nowe rolki i napinacze sprawdzcie dobrze długość paska nawet tego nowego, bo mogą byc dłuższe i odpowiednie co bedzie powodować piszczenie nawet kilka tysięcy km po wymianie
|
28-04-2013, 14:54 | #28 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 11-04-2007
Skąd: Płock
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 13
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
|
28-04-2013, 19:03 | #29 | |
ford::beginner
Imię: Wiesław
Zarejestrowany: 13-02-2010
Skąd: Oświęcim
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2003
Postów: 51
|
Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg
Cytat:
Sprzęgło alternatora w tddi jest w pełni rozbieralne w przeciwieństwie do tdci koszt naprawy w tddi 10zł |
|