Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-02-2011, 21:46   #21
aanszun
ford::amateur
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 22-02-2011
Skąd: Dzierżoniów
Model: Focus I
Silnik: 1,8
Rocznik: 2001
Postów: 4
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Miałem taki problem w escorcie. Wystarczyło przetoczyć wyslizgane kólko pasowe alternatora. ( lub kupić nowe)

aanszun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-02-2011, 23:57   #22
nostress_pz
ford::average
 
Avatar nostress_pz
 
Zarejestrowany: 03-10-2010
Skąd: k/Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 2003
Postów: 130
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Cytat:
Napisał tiri1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
poprzedni właściciel wymienił nie dawno rozrząd
to nie koniecznie oznacza że wymienił też pasek wieloklinowy
nostress_pz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2011, 08:44   #23
Bourne
ford::advanced
 
Avatar Bourne
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-08-2009
Skąd: SZCZECIN - ∫t∫εt∫in - Stargard
Model: Focus MK2 Kombi/ S-max 1.8TDCI
Silnik: 1.6 TDCI / 1.8 TDCI
Rocznik: 2008 , 2009
Postów: 253
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

ja w piątek doszedłem co u mnie piszczy - jest to napinacz paska wielorowkowego
__________________
Niebieski smerf Focus MK2 Turnie, Zielony S-max a Była Fioletowa Foczka combi
"PILOT Nienormatywny" Kierowca MANa TGX3 BDF
Bourne jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-03-2011, 19:03   #24
davidovv
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Jarocin
Model: focus mk1 Komfort X
Silnik: 1,8 tdci 115km
Rocznik: 2002
Postów: 35
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Mam taki problem gdy auto sie rozgrzeje cos zaczynz piszczec w okolicy napinacza paska wieloklinowego dzieje sie tak w okolicy 1800 obrotów. Dzis zajrzałem pod maske i po lewej stronie jest lekko sciety z ukosa na całej długości niewiem czy to ma cos wspólnego ale przy wyprzedzaniu predkosc 120km/h zmieniałem bieg na 5 i auto mi zgasło zjechałem na pobocze auto odpaliło i jak gdyby nigdy nic przejechałęm 200km i wszysko ok choc ten pasek cały czas piszczał koło 1800 obrotów
davidovv jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-03-2011, 18:11   #25
davidovv
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 08-07-2009
Skąd: Jarocin
Model: focus mk1 Komfort X
Silnik: 1,8 tdci 115km
Rocznik: 2002
Postów: 35
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

jak montowałem nowy pasek to stary był troszke dłuższy szerokosci niestety nie sprawdziłem czy może byc tak ze pasek jest za szeroki czy ktos spotkał sie juz z takim czymś
davidovv jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2011, 09:22   #26
dzidek36
ford::beginner
 
Imię: grzegorz
Zarejestrowany: 09-02-2009
Skąd: Trzebnica
Model: focus
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 29
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Witam
Temat jest dośc skomplikowany i może byc wiele przyczyn piszczenia ja pokrótce opisze swoją drogę do usunięcia przyczyny
Po regeneracji alternatora zaczeło coś pisczeć w okolicach paska wielorowkowego szczególnie na zimnym silniku (bardziej chrobotanie)po paru minutach następowała cisza jak go rano odpalałem to masakra :
1.Wymieniłem pasek (najtansaz opcja) Bosch nic nie pomogło
2.Wymieniłem napinacz nic nie pomogło a nawet jescze gorzej dzwięk przypominał łożyska taki charakterystyczny chrobot i szum
3 Zregenerowałem sprzęgiełko alternatora (opcja tylko dla TDCI,w TDDI trzeba kupić cały zespół ) rano znów to samo szalag mnie trafił
4 założyłem nowy ORGINALNY pasek i nastała błoga cisza
Oczywiscie w między czasie używałem płynów do paska pomagało ale na chwile,wysłuchałem miliona teori na ten temat wydałem kupe kasy wniosek jest natomiast prosty tylko Orginały wkładać do auta kosztuja trochę więcej ale w sumie pozwalają zaoszczędzić jescze więcej kasy ,czasu i nerwów
dzidek36 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-04-2011, 15:54   #27
Bux
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-05-2008
Model: Focus mkI
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 151
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Panowie zanim zainwestujecie w nowe rolki i napinacze sprawdzcie dobrze długość paska nawet tego nowego, bo mogą byc dłuższe i odpowiednie co bedzie powodować piszczenie nawet kilka tysięcy km po wymianie
Bux jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2013, 14:54   #28
dj.mario
ford::beginner
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 11-04-2007
Skąd: Płock
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 13
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Witam a u mnie bardziej przypomina to szum , wrzucam nagranie , nagrane pod zderzakiem , co może sprawiać taki szum ??

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
dj.mario jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2013, 19:03   #29
wieslaw75
ford::beginner
 
Imię: Wiesław
Zarejestrowany: 13-02-2010
Skąd: Oświęcim
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2003
Postów: 51
Domyślnie Odp: Pasek klinowy-piszczy-naciąg

Cytat:
Napisał dzidek36 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
3 Zregenerowałem sprzęgiełko alternatora (opcja tylko dla TDCI,w TDDI trzeba kupić cały zespół )

Sprzęgło alternatora w tddi jest w pełni rozbieralne w przeciwieństwie do tdci koszt naprawy w tddi 10zł
wieslaw75 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:11.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.