![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-12-2016
Skąd: Chodzież
Model: Focus C-Max
Silnik: 1999
Rocznik: 2006
Postów: 5
|
![]()
Dorzucę swoje 3 grosze do tematu.
Miałem ten sam kłopot. Problemy z odpalaniem, check engine, czasami brak mocy do 3-3.5k rpm, a czasami wszystko było dobrze. Błąd na komputerze P2008. Mechanik zmierzył opory na zaworkach i stwierdził, że jeden jest zepsuty. Po kilku odpaleniach zmierzył ponownie i zaworek już miał właściwy opór. Wyszło na to, że raz działał, a raz nie. W czwartek zamówiłem nowe zaworki (170 zł+przesyłka za używkę na allegro). Wczoraj wymieniłem (czas jakieś 15 minut bez większych problemów, jedynym problemem były troxy bez magnesu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) i po 2 odpaleniach check engine sam zniknął, bez kasowania błędów z komputera. Póki co odpala na strzała i moc się zgadza. Pojeżdżę trochę i sprawdzę czy wszystko jest OK. Pozdrawiam, Kajeek |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-07-2013
Model: Grand C Max
Silnik: 1.6 Ti VCT 125
Rocznik: 2012
Postów: 163
|
![]()
Pytanie czy da się w jakikolwiek sposób wyczyścić zaworki podciśnienia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ford::average
![]() Imię: Zdzisław
Zarejestrowany: 04-05-2013
Skąd: Białystok
Model: Focus C-Max
Silnik: 1.8 i
Rocznik: 2003
Postów: 52
|
![]()
Zaworków nie da sie wyczyscic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-07-2013
Model: Grand C Max
Silnik: 1.6 Ti VCT 125
Rocznik: 2012
Postów: 163
|
![]()
Kurna dzisiaj zauwazyłem chodź do końca nie wiem czy jest to akurat powód zaworków ale auto jak trzymało fajnie równo obroty na 900 tak dzisiaj spadały poniżej 800 lekko falowały i czuć było trzęsienie na budzie. Już nie wiem gdzie szukać problemu. Tak naprawdę od kiedy wyczyściłem przepustkę ( swoją drogą już chyba 4 raz) na razie problem błędu 2008 nie pojawił się.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-12-2016
Skąd: Chodzież
Model: Focus C-Max
Silnik: 1999
Rocznik: 2006
Postów: 5
|
![]()
U mnie też tak było, że czasem się nie pojawiał przez dłuższy czas. Ale w końcu wracał, więc uznałem, że zmieniam zaworek i na razie cisza.
Problem z niskimi obrotami może powodować niedostateczna ilość powietrze w silniku. Do z kolei może być winą zaworka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-07-2013
Model: Grand C Max
Silnik: 1.6 Ti VCT 125
Rocznik: 2012
Postów: 163
|
![]()
Kajeek wyrzucałeś klapki z dolotu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-04-2017
Skąd: Piła
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2011
Postów: 126
|
![]()
Witam
A jakie objawy dają niesprawne zaworki i jak sprawdzić czy zaworki są uszkodzone czy dobre. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 04-02-2010
Skąd: Chynów
Model: Focus C-MAX
Silnik: 1.8 DuratecHE
Rocznik: 2004
Postów: 93
|
![]()
zacząć od przeczytania tematu i poczytania o objawach... info w wątku jest sporo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-08-2011
Skąd: Warszawa
Model: c-max
Silnik: 1.8 125KM benzyna
Rocznik: 2004
Postów: 82
|
![]()
Witam
Dopadł mnie błąd P2008 po zczytaniu przez interfejs elm bluetooth, który na szczęście miałem przy sobie. O błędzie już przeczytałem najważniejsze przyczyny jego występowania. Kontrolka się zaświeciła przy podjeździe pod stromy wjazd na parkingu pod budynkiem. Myślałem że to przez paliwo bo miałem już poniżej połowy a było naprawdę stromo. Musiałem wycofać bo auto nie dało rady i musiałem jeszcze raz na pełnej mocy. Auto dodatkowo zapakowane, bagażnik pełen. Niestety dziś święto wiec wszystko zamknięte, a ruszam jutro z rana do domu - do przejechania 300km. Czy auto da radę, czy jednak ryzyko jest spore że w połowie się wykrzaczy i tylko laweta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,781
|
![]()
Zaworki podciśnienia do wymiany, chyba że jest nieszczelność na wężykach.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Cały temat [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
https://www.facebook.com/groups/8462...53095092839156 Ostatnio edytowane przez Tvvardy ; 15-08-2017 o 08:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|