Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Ka
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 17-10-2009, 17:25   #1
kubelek
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 17-10-2009
Model: mndeo
Silnik: 18td
Rocznik: 1997
Postów: 1
Domyślnie brak ogrzewania

Witam wiem ze temu tematowi bylo poświecone juz wiele ale jestem tu nowy i zielony.Mam ka z 1997 a wnim brak ogrzewania.Wentylator chodzi, klima sprawna.Od czego zaczac co sprawdzic gdzie szukac?prosze o szczegółowe instrukcje poniewaz nie jestem mechanikiem.Z góryt dziekuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

kubelek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2009, 22:21   #2
pinyoman
ford::beginner
 
Avatar pinyoman
 
Imię: Dominik
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: warszawa
Model: ka
Silnik: 1.3
Rocznik: 97
Postów: 38
Domyślnie Odp: brak ogrzewania

źle sprecyzowane pytanie. czy ogrzewanie ledwo działa czy nie działa wogóle. jeżeli ledwo działa do wymiany jest termostat. jeżeli nie działa wogóle trzeba sprawdzić zawór lub sterowanie zawora nagrzewnicy. sprawdź sobie najpierw czy przewody doprowadzające płyn do nagrzewnicy nagrzewają się wraz ze wzrostem temperatury silnika. jeżeli nie to masz jakiś problem z zaworem, linką która nim steruje lub w najgorszym przypadku samą nagrzewnicą. linkę najprościej sprawdzisz jak wyjmiesz radio a po lince dojdziesz gdzie znajduje się zawór
pinyoman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-11-2009, 00:01   #3
Guzior
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 28-08-2007
Skąd: Jaworzno
Model: Ford KA
Silnik: 1,3 PB + LPG
Rocznik: 1998
Postów: 17
Domyślnie Odp: brak ogrzewania

Cytat: