Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Kuga

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-06-2022, 08:21   #1
m19marcin
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 30-06-2021
Skąd: Lubicz
Model: Kuga MK3 Titanium
Silnik: 1,5 3cyl.150kM
Rocznik: 2022
Postów: 3
Domyślnie Kamera cofania nie wyświetla

Witam
Jestem początkujący na tym forum, może ktoś mi pomoże. Jestem właścicielem nowego Ford Kuga 2022r 1.5EB 150kM Titanium. Problem jest taki, że po miesiącu użytkowania samochodu po wrzuceniu wstecznego nie wyświetla obrazu kamery cofania. Albo czarny obraz, albo zamazane mruganie. Zaczęło się najpierw przy gorących dniach przy chłodnych działało. Teraz nie działa w ogóle. Komunikat na wyświetlaczu "Kamera niedostępna. Skontaktuj się z dealerem". Przednia kamera działa bez zarzutu. Byłem w serwisie na szybkiego podpięli drugą kamerę i to samo. Podpięli komputer, żadnych błędów, wszystko ok. Oprogramowanie aktualne. Mają zacząć szukać we wiązce, ale boję się że rozbebeszą i be rezultatów. Bo już po ich minach widziałem, że dobrze nie wiedzą co zrobić. Czy ktoś się spotkał z taką usterką.
Pozdrawiam
Marcin

m19marcin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-06-2022, 09:40   #2
smokeh
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 03-12-2012
Skąd: Kielce
Model: Kuga MK3 Titanium X
Silnik: 1.5L 3cyl.
Rocznik: 2020
Postów: 116
Domyślnie Odp: Kamera cofania nie wyświetla

Jeśli urządzenia końcowe działają (wyświetlacz, wymieniona druga kamera) to zostają złączki albo wiązka.