Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Kupujemy auto
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-07-2013, 09:42   #1
Magic07
 
Postów: n/a
Domyślnie Chcę kupić Mondeo MK3

Cześć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Jest tu zupełnie nowy. Nie mam też żadnego doświadczenia z marką waszych aut. Być może wkrótce się to zmieni i was proszę o jakieś rady. Planuje zakupić Mondeo III. No i teraz pytania są takie. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie? Czy silnik 2.0 TDCI to dobry silnik? To na czym mi szczególnie zależy to bezawaryjność. Chce jak najmniej pieniędzy wydać w serwisie. Czy warto kupić automat? I na co zwrócić uwagę żeby po zakupie od razu nie wpaść na serwis i wydać połowę wartości auta, jak to się niestety zdarza? No i chcę koniecznie Diesla.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2013, 10:35   #2
dmisieekk
ford::average
 
Zarejestrowany: 26-08-2012
Skąd: Zawiercie
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 tdci 115hp
Rocznik: 2003
Postów: 83
Domyślnie Odp: Chcę kupić Mondeo MK3

w automat się nie pchaj to raczej nie jest mocną stroną Forda... 2.0 Tdci to dobry silnik , jeśli jest pewny i się o niego dba. Jeśli kupisz truposza to musisz liczyć się z tym że naprawa wtrysków + pompa w najgorszym wypadku to około 4 tysięcy w serwisie Diesla.. Dodatkowo trzeba szukać modelu który niedawno miał wymienianą dwumase bo to następne koszta w przypadku jej wymiany - około 2 tysięcy z robotą...
dmisieekk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-07-2013, 10:40   #3
juri2069
ford::expert
 
Imię: wojciech
Zarejestrowany: 08-03-2013