Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-10-2018, 15:53   #1
acer2012
ford::amateur
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 18-09-2012
Skąd: Grudziądz
Model: mondeo
Silnik: 2,0
Rocznik: 2003
Postów: 3
Domyślnie Cięźko odpala na zimnym silniku i kopci na czarno

Jako mój pierwszy post więc witam wszystkich użytkowników forum i mam nadzieję że piszę w dobrym miejscu.
Posiadam mondeo mk3 2003r. 2,0 TDCI 130km.Jestem mechanikiem amatorem z zamiłowania.Auto jest po regeneracji wtrysków i wymianie pompy paliwa-sprężynka,gaśnięcie i itp...
Pompę paliwa wymieniłem sam.Przy wymianie pompy nie zabezpieczyłem koła zębatego pompy na rozrządzie i zamontowałem na oko czy czuja.Przy okazji wyczyścilem EGR i kolektor, peryferia.Po zakończonych pracach auto ciężko odpala na zimnym silniku za 3 kręceniem i kopci na czarno z małą zwiechą,przy obrotach około 2000/min.i przy przyspieszaniu na każdym biegu.Na ciepłym silniku pali od 1 kręcenia-jest ok,ale kopci na czarno dalej.Po podłączeniu kompa programem fordscan żadnych błędów,z sygnału cps state czyli wałka mam brak synchronizacji na 2 używanych czujnikach.Przesyłam pliki z jpeg z fordscana może ktoś po parametrach i danych stwierdzi w czym problem.Nie wiem czy coś z rozrządem przez montaż na czuja koła pompy paliwa,czy czujnik wałka,czy jakaś inna usterka/awaria?
reszta tutaj;
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Dziękuję z góry za wszystkie sugestie.Pozdrawiam.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg IMG_3873.jpg (14.3 KB, 28 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_3875.jpg (14.0 KB, 26 wyświetleń)
Typ Pliku: jpg IMG_3876.jpg (13.2 KB, 21 wyświetleń)