Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Sprzęt Audio/CB/GPS
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-08-2019, 20:00   #1
macieqqt
ford::amateur
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 26-08-2019
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2015
Postów: 7
Domyślnie Wideorejestrator Viofo A129 hardwire

Cześć. Kilka dni temu zakupiłem swój pierwszy wideorejestrator - Viofo A129 Dual wraz z hardwire kitem. Jako, że jestem kompletnie zielony w tych tematach, to bardzo was proszę o pomoc przy podłączeniu tego kita.

Mój samochód to Mondeo MK5 z 2015 roku. Skrzynkę bezpieczników wewnątrz samochodu już odnalazłem i nawet udało mi się do niej dostać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Jedyny problem, to samo podłączenie - czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć:

1. Pod które bezpieczniki najlepiej podpiąć kabelki z hardwire kita (czerwony i żółty)?
2. Ile amperów będzie odpowiednie?
3. Jakie przejściówki muszę kupić tj. pod jaki typ bezpieczników?
4. Pod ile woltów ustawić hardwire kit?

Z góry dzięki za pomoc!


Ostatnio edytowane przez macieqqt ; 26-08-2019 o 20:03
macieqqt jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-08-2019, 22:31   #2
Tomi1000
ford::advanced
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 02-06-2018
Skąd: Racibórz
Model: R400/Mondeo Mk4
Silnik: 1.4/2.0EB
Rocznik: 1998/2011
Postów: 244
Domyślnie Odp: Wideorejestrator Viofo A129 hardwire

Jeżeli zadajesz pytanie pod jakie napięcie ustawić to sugeruję poszukać warsztatu który to zamontuje.
Tomi1000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-08-2019, 06:31   #3
macieqqt
ford::amateur
 
Imię: Maciej