Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fiesta
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-09-2013, 18:35   #1
WolfSea
ford::amateur
 
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 23-09-2013
Skąd: Toruń
Model: Fiesta
Silnik: 1.3
Rocznik: 1993
Postów: 9
Domyślnie Dławienie silnika, przesunięcie zapłonu? 1.3 ben+gaz

Witam wszystkich.

Zwracam się do was z wielkim problemem, ale jestem totalnym laikiem, moje pierwsze autko i już na dzień dobry problem po miesiącu eksploatacji. Przejdę do sedna.

Otóż gdy dziś podczas jazdy w pewnym momencie zaczęła dławić mi się fiesta, bez znaczenia czy to gaz czy benzyna. Udało mi się wrócić do domu, jednakże obroty silnika na jałowo spadły do około 500, a nawet potrafił mi zgasnąć silnik, a podczas jazdy moja fiesta dostawała takiego muła, jakbym z 4 biegu startował i jeszcze do tego prycha. Po przekroczeniu około 2000~2500 obr szarpnął i przy tych obrotach jeździł w miarę poprawnie. Nie wiem co jest grane z tym samochodem. Zauważyłem, że mam luźne przewody WN przy świecach i zaraz je wymieniłem, ale to nie pomogło.

Wcześniej był problem tylko na benzynie i szarpał dopóki nie osiągnąłem 2000~2500 obr, ale moi koledzy powiedzieli, że to potencjometr przepustnicy i zaraz go wymieniłem i faktycznie wszystko wskazywało na tą cześć, ale teraz nie wiem co jest grane, żeby było śmieszniej, chyba teraz mi olej bierze, bo dosyć sporą chmurę za sobą zostawiam, gdy awaryjnie próbowałem fiestą wylądować koło domu.