Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-02-2013, 15:03   #1
stachu10
ford::amateur
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 08-02-2013
Skąd: Biała Podlaska
Model: Transit
Silnik: 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1
Domyślnie Brak świateł mijania

Witam

W moim transicie 2.0 z 2001 roku nie mogę włączyć świateł mijania. Początkowo zgasło prawe, po nim dołączyło drugie...Wymiana żarówek nic nie dała. Światła pozycyjne, drogowe i wszystkie inne działają. Proszę o pomoc , bo jestem zielony w tym temacie.

stachu10 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2013, 18:11   #2
wojtekjanus
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar wojtekjanus
 
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,981
Domyślnie Odp: Brak świateł mijania

Wpierw sprawdź bezpieczniki 3 oraz 23 i 24 w skrzynce w komorze silnika. Jeżeli są ok, to wyjmij z tej skrzynki przekaźnik świateł mijania R6 i zewrzyj na próbę (kawałkiem przewodu) piny prądowe w jego gnieździe oznaczone 3 i 5. Światła powinny się zapalić nawet bez włączonej stacyjki. Jeżeli tak się stanie, to sprawdź przekaźnik wkładając na jego miejsce identyczny z innego gniazda.

Zakładam, że... żarówki są ok.
Nie wydaje mi się, że to włącznik padł, bo wtedy od razu obydwa światła by nie działały.
__________________
Zgredzik

Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 08-02-2013 o 18:13
wojtekjanus jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-09-2023, 18:57   #3
D F
ford::advanced
 
Avatar D F
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 16-01-2015
Skąd: Wrocław
Model: Transit T260, T300, Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI, 2.3 lpg, 2.3 lpg