Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-07-2017, 23:06   #1
KtuluPL
ford::beginner
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-07-2017
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Focus Mk1 Kombi
Silnik: 1,8 LPG
Rocznik: 2004
Postów: 10
Domyślnie Jak zdiagnozować padającą wskazówkę prędkościomierza i gaśnięcie auta?

Witam wszystkich, jestem tutaj nowy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie znam się za bardzo na mechanice samochodowej a niestety mam kilka problemów z moim focusem.
Samochód "odziedziczyłem" po starszym bracie i niestety spadło na mnie kilka problemów. Mój samochód to Focus Kombi z 2004, silnik 1,8 z gazem Stag.

Problem nr 1: (chyba naprawiony, muszę dłużej pojeździć i potestować - wymieniona/naprawiona prądnica czujnika prędkości czy jakoś tak)