Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Inne > Ford Transit i Tourneo Courier

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-11-2018, 20:51   #1
inarii
ford::amateur
 
Imię: Kamil
Zarejestrowany: 01-11-2018
Skąd: Kraków
Model: Tourneo Courier
Silnik: 1.0
Rocznik: 2018
Postów: 1
Domyślnie Grzanie się nowego auta

Witam. Mam problem, mianowicie 3 dni temu odebrałem z salonu nowego Forda Tourneo Courier'a (1.0 Ecoboost 6M). Zrobiłem nim przez te 3 dni niewielkie odległości (w pierwszym dniu 50 km, w drugim 10 km, w trzecim 70km), niestety za każdym razem po wyłączeniu silnika słyszę, że chodzi wentylator przez jakieś 5-10 minut od wyłączenia silnika. Nie znam się jakoś dobrze na samochodach i silnikach, ale wyczytałem, że jeśli się w samochodzie włącza wentylator, to temperatura silnika jest stanowczo za wysoka i to nie wróży zbyt dobrze. Nie "piłuję" go, ponieważ doskonale zdaję sobie sprawę, że nowym samochodem do 2-3 tysięcy kilometrów powinno się jeździć spokojnie, dlatego też nawet nie przekraczam 2-2,5 tysiąca obrotów podczas jazdy. W przeszłości użytkowałem dwa nowe fordy (fiesta), w tym jeden z dokładnie takim samym, litrowym ecoboost'em i wiem, że to nie jest normalne i nie powinno się tak dziać.
Piszę ten temat, ponieważ po pierwsze chciałbym zapytać czy mam się czym martwić i czy to może być coś poważnego, a po drugie to oczywiście jadę jutro do salonu, gdzie kupowałem auto i chciałbym was zapytać jak to ugryźć, ponieważ nie chciałbym, żeby mnie gość po prostu zbył i powiedział, że tak ma być, a po kilku latach, gdy gwarancja się skończy, silnik będzie do wymiany.