Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Strefy klubowe > strefa|mazowiecka

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-12-2019, 14:53   #1
mychu
ford::amateur
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 20-02-2013
Skąd: Sochaczew
Model: Fusion
Silnik: 1.6 Ecoboost 133kw
Rocznik: 2013
Postów: 7
Domyślnie Fusion MK5 blokada automatycznej skrzyni biegów

Cześć Wszystkim,
Po kilku latach bez Forda powróciłem do Marki, i na samym starcie auto uziemioneGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poradzcie mi koledzy, bo przynajmniej na ten moment jestem zielony.

Kupiłem Forda Fusion, MK5, 2013r. 1.6 ecoboost 180km w automacie.
Jazda próbna okej, oględziny okej, wizulalnie nieźle, historia powiedzmy do przyjęcia z USA.
Przyjechałem do domu, jedzie fajnie dynamiczny.
Postanowiłem podjechać na myjnię.
Po zgaszeniu silnika, w pozycji P. Fure umyłem, siadam odpalam, próbuję wrzucić Drive, a tu skrzynia cały czas zablokowana.
Zdębiałem, ale bez paniki, jestem 3 km od domuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zadzwoniłem do gościa to go zatkało. Absolutnie nie wiedział co jest.
Pomyslałem, że spróbuje te plastiki pozdejmować, co zrobiłem, i dokoptowałem się to dzwignii od środka.
Jest tam taka różowa dzwigienka po prawej stronie.
Ruszyłem ją, weszło na S, nawet nie na Drive, i już nie kombinując pojechałem do domu.
Próbuje dalej z tą dzwignią, i bez żadnego efektu, jakby zgłupiała.
Daje na P, na dzwigni to pokazyje się D na desce;/