Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Sprzęt Audio/CB/GPS

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-01-2017, 22:27   #1
saddamck
ford::beginner
 
Avatar saddamck
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 19-08-2015
Model: Ford Focus MK2
Silnik: 1,6
Rocznik: 2006
Postów: 14
Domyślnie Niefabryczne Radio z Androidem do Przed FL

Hej,
Proponuję temat, gdzie zbierzemy i omówimy wszystkie niefabryczne radia z androidem do Focusa MK3. Proponuję abyśmy wrzucali tu poszczególne modele urządzeń i o nich dyskutowani, aby wyłonić jak najlepszą opcję.

Osobiście jestem na etapie wyboru takiego sprzętu, nie mam doświadczenia, ale znalazłem kilka modeli w sieci. Czy możecie polecić jakieś inne?

I moje najważniejsze pytania do osób, które użytkowały poszczególne radia.
Czy bez problemu łączą się z telefonem?
Czy działają w nich komendy głosowe?
Czy nie ma problemu z podłączeniem nieoryginalnej kamery cofania?
Czy w danym modelu bezprzewodowa kamera cofania to faktycznie zły pomysł (słyszałem o zrywaniu obrazu)
Czy dane urządzenie sprawnie działa (nie zawiesza się, nie ma zmułki, nie ma problemu z doinstalowywanymi aplikacjami androida).

Kilka modeli które znalazłem w tym momencie na allegro. Miał ktoś kiedyś styczność?

RADIO NAWIGACJA FORD FOCUS 3 DVD USB KAMERA 8 CALI
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

V&S Nawigacja Ford Focus 2010-2014 Win PL
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

RADIO NAWIGACJA ANDROID FORD FOCUS 2011-2013
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

RADIO STACJA MULTIMEDIALNA FORD FOCUS DVD TEL GPS
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

RADIO NVOX JDZ8150 FORD FOCUS MONTAŻ