Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Ka

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-09-2017, 17:58   #1
tomekfli
ford::amateur
 
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 10-02-2013
Skąd: Pniewy
Model: Focus
Silnik: 2.0 diesel 150 KM
Rocznik: 2018
Postów: 6
Domyślnie Demontaż/wymiana przełącznika zespolonego kierunkowskazów i wycieraczek

Drodzy Użytkownicy.
Czy ma ktoś doświadczenie w kwestii podanej w temacie posta przy Ka 2005? Objawy są takie że kierunkowskaz nie załącza się i "nie mruga"... Na co zwrócić uwagę kupując używaną część? Jestem laikiem, największe moje osiągnięcie w zabawie tego kalibru to zakończona sukcesem wymiana żarówek podświetlania zegarów w Focusie MKI. Wyzwań się nie boję ale czy jest sens bawić się w to samemu czy lepiej zdać się na umiejętności fachowca żeby nie połamać plastików?
P.S. Szukałem tego tematu dla Ka, ale nie znalazłem. Nie strzelać jeśli za mało szukałem...

tomekfli jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-09-2017, 21:29   #2
yaarofox
ford::advanced
 
Avatar yaarofox
 
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 05-11-2012
Skąd: Ostrów Wielkopolski-kraków
Model: Focus trend
Silnik: zetec 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 433
Domyślnie Odp: Demontaż/wymiana przełącznika zespolonego kierunkowskazów i wycieraczek

pytanie czy tylko czy jeden kierunek nie działa ,i który dokładnie. Moze to wina tylko przepalonej zarówki?
yaarofox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-09-2017, 11:24   #3
DOHC16v
ford::average
 
Imię: tomek
Zarejestrowany: 24-08-2017
Skąd: polska
Model: focus
Silnik: 1800
Rocznik: 2004
Postów: 97
Domyślnie Odp: Demontaż/wymiana przełącznika zespolonego kierunkowskazów i wycieraczek