Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Ogólnie o motoryzacji

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 19-07-2020, 15:09   #1
Arper
ford::amateur
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 19-07-2020
Skąd: Białystok
Model: Ford Monde Vignale MK5
Silnik: 2.0 TDCi 180km
Rocznik: 2016
Postów: 7
Domyślnie wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową

Szanowni forumowicze,

Któryś z Was może mi podpowiedzieć czy w Monedo mk5 da się zrobić tak żeby zapalniczka pod konsolą środkową działała tylko podczas włączonego zapłonu?
Zamontowałem kamerkę i boję się, że któregoś dnia zapomnę odpiąć jej z gniazda i rano nie będę mógł odpalić auta ;(

Jestem kompletnym laikiem w tych tematach, więc serdecznie proszę o łopatologiczne wytłumaczenie rozwiązania problemu.

Pozdrawiam
Piotrek

Arper jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-07-2020, 15:43   #2
Pejotwroc
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 16-01-2011
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2008
Postów: 349
Domyślnie Odp: wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową

W Mondeo MK4 oraz w Focusie MK2 zasilanie tej zapalniczki wyłącza się gdzieś tak po 30 minutach. Sprawdź to u siebie. Zajmie to tobie tylko 30 minut
Pejotwroc jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-07-2020, 15:48   #3
Arper
ford::amateur
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 19-07-2020
Skąd: Białystok
Model: Ford Monde Vignale MK5
Silnik: 2.0 TDCi 180km
Rocznik: 2016
Postów: 7
Domyślnie Odp: wideo rejestrator - zapalniczka pod konsolą środkową

Wczoraj czekałem około 20 min i zwątpiłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zaraz włączę stoper i cierpliwie poczekam 30 min.