Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-04-2010, 20:00   #1
098765
 
Postów: n/a
Domyślnie 1.8TDCi praca silnika - szarpanie, klekotanie

Witam,
Jeżdżę od ponad roku mondeo z silnikiem 1.8 TdCi i po przejechaniu ok. 30 tyś. silnik zaczął mieć problemy z pracą na obrotach 1,3-2 tyś.
Problem objawia się:
- przy jeździe na 2-3-4 biegu gdy obroty są między 1,5-2,0 tyś. i przyśpieszam delikatnie to silnik szarpie(raz delikatnie, nieraz mocniej) i klekocze jak „traktor” "zawory" po przekroczeniu 2 tyś. wtedy jest OK.

Z powyższym problemem byłem już 3-4 razy w serwisie, teraz ma przejechane ok.46 tyś i dalej mam z tym problem, za każdym razem jest to samo – jazda próbna z odbierającym z serwisu (on – „hmm.. coś jest faktycznie słychać i czuć szarpnięcia”) i zostawiam i jak wracam – „na komputerze nic nie widać, wgrana jest najnowsza charakterystyka, a ford nie ma standardów co do głośności pracy silnika”.
Wcześniej tego nie miałem i samochód jeździł płynnie niezależnie od obrotów, a teraz problem.
Czy ktoś z użytkowników forum się spotkał z podobnym problemem lub ma pomysł jak pokazać że faktycznie problem jest do usunięcia w ASO zlewają.


Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 07-04-2014 o 08:06
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2010, 19:34   #2
Strzeszku
ford::advanced
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 07-01-2009
Skąd: Busko-Zdrój
Model: Alfa Romeo
Silnik: 1,75
Rocznik: 2013
Postów: 479
Domyślnie Odp: praca silnika 1.8 TdCi - szarpanie, klekotanie