Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fiesta
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-10-2019, 19:23   #1
PonCheck
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 09-10-2019
Model: Ford Fiesta
Silnik: 1.4
Rocznik: 2009
Postów: 1
Domyślnie Lewarek skrzyni biegów ciężko chodzi.

Na zimno chodzi jak z salonu, ale gdy przejade już te 10km to trzeba użyć siły , żeby zmieniać biegi, co to może być? brak oleju? Od spodu nie ma korków spustowych , czy wlewowych.

Proszę wytłumaczyć mi to jak chłopowi na polu, bo nie znam się za dobrze na autach.. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

PonCheck jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2019, 19:46   #2
Basra
ford::professional
 
Imię: Stan
Zarejestrowany: 29-12-2013
Skąd: Johannesburg/RPA
Model: Ford E-150 Conversion
Silnik: 4.6
Rocznik: 2006
Postów: 1,756
Domyślnie Odp: Lewarek skrzyni biegów ciężko chodzi.

Witam

Sprawdz poziom oleju w skrz.biegów.Wymontuj ramię zm.biegów z ciężarkiem przy skrz.biegów.Oczyść otwór i oś na której jest osadzone.Posmaruj.Powinno pomóc.

pozdrawiam
Basra jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-10-2019, 20:40   #3
Ela.S
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Lewarek skrzyni biegów ciężko chodzi.

Cytat:
Napisał PonCheck Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na zimno chodzi jak z salonu, ale gdy przejade już te 10km to trzeba użyć siły , żeby zmieniać biegi, co to może być? brak oleju? Od spodu nie ma korków spustowych , czy wlewowych.