|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-08-2017, 14:41 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-06-2012
Model: Fiesta/C-Max
Silnik: 1.4 TdCi/2.0 TdCI
Rocznik: 2003/2008
Postów: 5
|
Analiza błędów - log
Witam, poniżej zamieszczam logi z forscana- pokazuje 3 błędy ale nie wiem który może być następstwem czego ponieważ wszystkie 3 elementy są od siebie zależne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. (nie jestem specem) - nie wiem czy problemem jest DPF, czujnik różnicy ciśnień czy egr? Więc potrzebuje pomocy od czego zacząć ... Po statycznej próbie wypalania DPF ciśnienie przy 3k obrotów w PID DP_DPF wynosiło ok 21 kPa - w spoczynku 1kPa, przy bardzo dynamicznej jeździe i mocnym żyłowaniu dochodziło do 76. W zakresie 1-2 k obrotów przy wolnym nie dynamicznym przyspieszaniu delikatnie sie "dławi". Poziom oleju wzrasta chociaż nie jakoś drastycznie spalanie mam potworne .. 9,4 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dwa razy miałem tak że po piłowaniu - ponad 3,5 k komputer chyba przechodził w tryb awaryjny chociaż żadna kontrolka tego nie pokazała - jechał jakby bez turbo do czasu wyłączenia i ponownego uruchomienia silnika.
Ktoś coś? Będę wdzięczny za wszelkie rady. |
07-08-2017, 20:27 | #2 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Kraków
Model: Fusion/Mondeo
Silnik: 2.0 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 179
|
Odp: Analiza błędów - log
i po procedurze wypalanie DPF pewnie błąd już się nie pokazał, zgadza się? Przerabiałem to. Radzę się tym zająć bo jeśli oleju już Ci przybywa to nie wróży nic dobrego. Spalanie miałem tak samo wysokie jak Ty. Pojechałem do Heko, poczekałem godzinke i było po sprawie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Błędów nie ma, spalanie w normie.
__________________
obecnie Ford Escort mk7 electric orange obecnie Ford Focus ST 2.5 T 280ps 450nm obecne Ford Fusion 2.0 ecoboost |
07-08-2017, 20:41 | #3 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-06-2012
Model: Fiesta/C-Max
Silnik: 1.4 TdCi/2.0 TdCI
Rocznik: 2003/2008
Postów: 5
|
Odp: Analiza błędów - log
Cytat:
|
|
08-08-2017, 14:33 | #4 |
ford::average
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Kraków
Model: Fusion/Mondeo
Silnik: 2.0 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 179
|
Odp: Analiza błędów - log
Otworzył puszkę, wyciągnął ze środka to co trzeba było a później zaspawał tak że nie ma śladu jakiejkolwiek ingerencji. Później zmiana oprogramowania i po sprawie. Co prawda ja byłem dłużej bo jeszcze robiłem chipa ale sam DPF trwał około godzinki.
__________________
obecnie Ford Escort mk7 electric orange obecnie Ford Focus ST 2.5 T 280ps 450nm obecne Ford Fusion 2.0 ecoboost |
09-08-2017, 08:21 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-06-2012
Model: Fiesta/C-Max
Silnik: 1.4 TdCi/2.0 TdCI
Rocznik: 2003/2008
Postów: 5
|
Odp: Analiza błędów - log
Dziękuję Konus za odp. Dam go na warsztat - pewnie przepłacę z 50% Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i dam znać jakie efekty.
|
Tagi |
dpf , egr |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|