mdx
13-08-2009, 21:09
Koledzy, proszę o pomoc! Może ktoś miał już coś takiego.
Byłem już trzy razy u mechanika, twierdzi iż w zawieszeniu nie ma prawa już nic stukać bo je całe zrobił, a mi już ręce opadły jak podczas wyjeżdżania od niego usłyszałem znowu ten stukot. Nie wiem cóż to może być, i jak widać ten "mechanik" też nie wie.
Objawy: stuki są najbardziej słyszalne podczas parkowania i wyjeżdżania z parkingu (dużo kręcenia i hamowania) - generalnie gdy zmienia się środek ciężkości.
Ponadto, co wydaje się być z tym związane, przy hamowaniu z >80km/h cały kokpit aż tańczy (tarcze i klocki wymienione miesiąc temu - bez zmian).
Na filmiku są podpisy co w danej chwili robiłem i kiedy wystąpił stuk - jeśli ktoś miał podobne objawy w swoim samochodzie, od razu rozpozna.
http://www.youtube.com/watch?v=bpngvLWZCrM
Jako, iż mechanika z całą pewnością zmienię - proszę o naprowadzenie co by to mogło być, może następnemu ułatwię robotę albo zaoszczędzę na wymianie na chybił-trafił.
Dzięki i pozdrawiam
Byłem już trzy razy u mechanika, twierdzi iż w zawieszeniu nie ma prawa już nic stukać bo je całe zrobił, a mi już ręce opadły jak podczas wyjeżdżania od niego usłyszałem znowu ten stukot. Nie wiem cóż to może być, i jak widać ten "mechanik" też nie wie.
Objawy: stuki są najbardziej słyszalne podczas parkowania i wyjeżdżania z parkingu (dużo kręcenia i hamowania) - generalnie gdy zmienia się środek ciężkości.
Ponadto, co wydaje się być z tym związane, przy hamowaniu z >80km/h cały kokpit aż tańczy (tarcze i klocki wymienione miesiąc temu - bez zmian).
Na filmiku są podpisy co w danej chwili robiłem i kiedy wystąpił stuk - jeśli ktoś miał podobne objawy w swoim samochodzie, od razu rozpozna.
http://www.youtube.com/watch?v=bpngvLWZCrM
Jako, iż mechanika z całą pewnością zmienię - proszę o naprowadzenie co by to mogło być, może następnemu ułatwię robotę albo zaoszczędzę na wymianie na chybił-trafił.
Dzięki i pozdrawiam