![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 29-04-2024
Skąd: Oświęcim
Model: Focus mk3
Silnik: 2.0 TdCi
Rocznik: 2012
Postów: 1
|
![]()
Witam wszystkich.
Pacjent to ford focus mk3 2.0tdci powershift titanium. W sytuacji gdy wrzucę wsteczny skręcę kierownica i zaczynam delikatnie puszczać hamulec to słychać takie tarcze jakby metal o metal, jak wcisnę do oporu hamulec to ustaje i tak samo jak puszcze hamulec całkowicie.. Dzieje się tak tylko w opisanej sytuacji i w kilku miejscach skrętu kierownicy, podczas jazdy do przodu nic takiego nie ma miejsca. Tak samo nie zawsze się to dzieje. Sprawdziłem plyn hamulcowy - poziom ok, kolor taki żółty przezroczysty. Tarcze i klocki wymieniane jakieś 10k km temu, przód nacinane, tyl normalne. Ktoś coś podpowie? To maglownica czy może jakaś inna przyczyna? Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,386
|
![]()
Inna przyczyna.
Auto do góry, sprawdzić zawieszenie oraz czy czasami nic nie dostało się w okolice tarcze hamulcowych, osłon, zdjąć i przeczyścić klocki. To takie podstawy na start. A nie podejrzewać na start maglownicę |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 26-07-2015
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: Ford Kuga mk2 ;FOCZKA Focus mk4
Silnik: 1,5 Pb 2,0 EcoBlue
Rocznik: 2017;;;;2020
Postów: 761
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |