|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-01-2009, 22:57 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
[MK2] cieżko pali po nocy
witam u mnie w mondeo nadal porazka z odpalaniem po nocy dzisiaj nie bylo zadnego mrozu a moj mondek ledwo odpala. tzn grzeje swiece dwa razy bo za pierwszym nie ma co probowac bo nie da rady.
flitr z pompka w listopadzie nowy kupiony w fordzie i bez zmian 3tygodnie temu swiece wymienione na nowe i zaworek zwrotny zamontowany oraz przezroczysty przewod i powietrza nie widac. 3dni temu nowe servo regulacji wolnych obrotow i obroty ciut wyzej trzyma ale rano dalej kaszana. pompa w diesel servisie robiona byla we wrzesniu. i nie wiem co jeszcze w nim sprawdzic pozostaje mi chyba tylko przekaznik swiec zarowych sprawdzic. u mnie rano jak sie podgrzeje swiece to musze go krecic dobre 15-20sekund i ledwo co odpala tak jakby chcial a nie mogl zipie zipie i odpali.co to moze byc dodam ze nie kazdy mondek tak ma bo jest to jego trzecia zima i dwie poprzednie tak nie robil.przy odpalaniu leci mi sporo dymku z pod silnika moze to tylko z tej zlaczki wydechu bo jest pewnie juz do wymiany ale podsuwali mi pomysly czy katalizator nie jest zapchany i do wymiany. nie wiem doradzcie co jeszcze mozna srawdzac?? przekaznik dziala sprawdzony dzisiaj Podsunieto mi pomysl ze jakis wtrysk zle daje ale czy on by tylko tak robil na zimnym silniku bo na cieplym jest w miare kreci chwile dluzej i zalapuje |
23-01-2009, 23:26 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
sprawdź ciśnienie spreżania
|
24-01-2009, 16:56 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: bydgoszcz
Model: mondeo sedan [mk1]
Silnik: 1,8 td
Rocznik: 1996
Postów: 1,730
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
Witam! Proponuję sprawdzić kąt wtrysku, który jest ustawiany na pompie. U mnie po wymianie pasków rozrządu i pompy były podobne objawy.Na dodatek podczas wyprzedzania wchodził na obroty z lekkim opóźnieniem.Pojechałem na regulację i auto pali od strzału(żadnego kręcenia,czy podwójnego grzania świec).
__________________
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford |
25-01-2009, 00:00 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
teraz juz na cieplym tak samo. krece krece i lipa chyba ze po dluzszej chwili ledwo zalapie ale wskakuje na niskie obroty tzn 500obr i tak wczesniej tez bylo. a jak odpalam i dodm gazu auto odrzu pali na dotyk. tzn trzymm lekko wcisniety gaz zakrecam i od pierwszego chodzi. juz mi rece opadja zeby to naprawic
|
25-01-2009, 00:17 | #5 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
koszt sprawdzenia ciśnienia to około 100zł razem ze sprawdzeniem wtryskiwaczy ale pamietaj że taki pomiar dokonuje sie po nocy
te obroty 500 to masz też na ciepłym silniku :fcp9 |
25-01-2009, 00:19 | #6 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
koszt sprawdzenia ciśnienia to około 100zł razem ze sprawdzeniem wtryskiwaczy ale pamietaj że taki pomiar dokonuje sie po nocy
te obroty 500 to masz też na ciepłym silniku :fcp9 |
25-01-2009, 00:26 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
w poniedzialek podjade do pompiarzy dogadam sie kiedy moge moje utko sprawdzic i niech sprawdza cisnienie i te wtryskiwacze no i ten kat wtrysku bo to jest maskara jak gazu nie dodam przy odpalaniu to bede krecil i krcil az wkoncu ledwo zalapie lekko gaz wcisne i pali na doty ****... mozna a tak poztym auto chwale ale ten problem juz mnie meczy
|
29-01-2009, 20:37 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
wtryskiwacze i cisnienie oki. wymienilismy przewody na przezroczyste a stare wywalilem nie widac powietrza moze czasm jakis malutki babelek poleci. a auto zaczelo odpalac normalnie po tym jak podlozylem podkladke pod ciegna wolnych obrotow bo auto wedlug mnie za male mialo obroty przy odpalaniu teraz jak podlozylem podkladke na linke jest oki. ale niech ktos mi powie jak sie reguluje wolne obroty na pompie.ja nalozylem jedna podkladke na linke od silniczka wolnych obrotow i auto ma wyzsze obroty przy odpalaniu i jest si bez problemu ale jak to wyregulowac bez podkladki???????? t obroty to teraz 900-950 wczesniej bylo 700 i mniej
|
29-01-2009, 21:03 | #9 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
właśnie na tej dźwigni jest śrubka na klucz 8mm jak bedziesz ją wkręcał to obroty bedą sie podnosiły
|
30-01-2009, 00:07 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
Re: [MK2] cieżko pali po nocy
kazdy mowi inaczej a jakie powinny byc obroty w mondku 1.8td bo mi jak mam te 900 chodzi wedlug mnie zaje.... ale nie wiem czy maja takie byc czy wieksze lub mniejsze
|