|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-12-2008, 12:52 | #21 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-12-2007
Skąd: Wyszków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 476
|
Re: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
Ja u siebie też diagnozowałem przewodem i jest to dobry sposób, ale przeniesienie zaworka przed ręczną pompkę powinno pomóc.
|
31-12-2008, 00:12 | #22 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
Re: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
u mnie winna ciezkiego odpalania bylo powietrze w ukladzie paliwowym czyli tak jak tu koledzy pisali latwo bylo to spr wezyk przezroczysty i jazda zalozylem zaworek zwrotny koszt 24zl(metalowy) plastikowy kosztuje 13zl i auto odpala idealnie a zaworek zalozylem miedzy pompa wtryskawa a pompko z filtrem i jest gitara. sorawdzenie plus montaz zaworka 25min
|
09-01-2009, 09:32 | #23 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Re: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
Szukam dla kolegi z Kujawsko Pomorskiego pompiarza który ustawi kąty wtrysku w TD
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
18-01-2009, 20:48 | #24 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 16-01-2009
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
Re: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
Podłącze sie do tematu. Gdzie znajduje sie bezpiecznik modułu rozruchu zimnego silnika?
|
23-01-2009, 10:36 | #25 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
Re: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
u mnie nadal porazka z odpalaniem po nocy dzisiaj nie bylo zadnego mrozu a moj mondek ledwo odpala. tzn grzeje swiece dwa razy bo za pierwszym nie ma co probowac bo nie da rady.
flitr z pompka w listopadzie nowy kupiony w fordzie i bez zmian 3tygodnie temu swiece wymienione na nowe i zaworek zwrotny zamontowany oraz przezroczysty przewod i powietrza nie widac. 3dni temu nowe servo regulacji wolnych obrotow i obroty ciut wyzej trzyma ale rano dalej kaszana. pompa w diesel servisie robiona byla we wrzesniu. i nie wiem co jeszcze w nim sprawdzic pozostaje mi chyba tylko przekaznik swiec zarowych sprawdzic. u mnie rano jak sie podgrzeje swiece to musze go krecic dobre 15-20sekund i ledwo co odpala tak jakby chcial a nie mogl zipie zipie i odpali.co to moze byc dodam ze nie kazdy mondek tak ma bo jest to jego trzecia zima i dwie poprzednie tak nie robil.przy odpalaniu leci mi sporo dymku z pod silnika moze to tylko z tej zlaczki wydechu bo jest pewnie juz do wymiany ale podsuwali mi pomysly czy katalizator nie jest zapchany i do wymiany. nie wiem doradzcie co jeszcze mozna srawdzac????????????? przekaznik dziala sprawdzony dzisiaj Podsunieto mi pomysl ze jakis wtrysk zle daje ale czy on by tylko tak robil na zimnym silniku bo na cieplym jest w miare kreci chwile dluzej i zalapuje |
01-02-2009, 01:26 | #26 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 30-01-2009
Model: Transit
Silnik: 2,5
Rocznik: 1997
Postów: 9
|
Re: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
|
08-02-2009, 21:22 | #27 |
ford::beginner
Imię: Michał
Zarejestrowany: 08-02-2009
Skąd: Łódź
Model: Focus
Silnik: 1.6 90kW
Rocznik: 2012
Postów: 47
|
Re: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
witam, ja także miałem problemy z odpalanie w moim mondku (mk1, 1,8td). Wszystko zaczęło się zeszłej zimy myślałem że paliwo się co, jednak mechanik powiedział że ten silnik tak ma zimą więc odpuściłem. jednak przyszło lato i problem z odpalaniem nadal się pojawiał. w tej chwili wiem już co było przyczyną, mianowicie najzwyczajniej w świecie silnik stracił kompresje i w tej chwili szukam drugiego silnika.
Polecam sprawdzenie kompresji i jeśli silnik nie ma przynajmniej 26 atmosfer na cylindrze to szybko się pozbądź tego auta. Pzdr |
03-03-2009, 16:50 | #28 |
ford::beginner
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 16-06-2008
Skąd: Piła / Bydgoszcz
Model: mondeo
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 40
|
Odp: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
witam.mi sie wlasnie skonczyly problemy z odpalaniem .Wina lezala po stonie swiec.Ledwo miesiac wytrzymaly.trzy do wyrzucenia .Kupilem marki Brief..... nazwy pelnej nie pamietam.Są do bani.Teraz kupilem NGK i normalnie jak nowo narodzony:-)
|
03-03-2009, 22:07 | #29 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-02-2008
Skąd: RUMIA
Model: MONDEO
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1997
Postów: 49
|
Odp: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
w piatek wymieniam zawor kata wtrysku i zobaczymy bo nie dodalem ze autko od jakiegos czasu tego odpalania kopci sobie na czarno, rozrzadu nie podejrzewam bo autko ma moc i ladnie chodzi nie szarpie a ni nic a czasami pali dobrze dlugi czas a na rozrzadzie by ciagle zle palil. tak mysle chyba ze jestem w bledzie z tym rozrzadem???
a niech kto mi powie na chłopski rozum za co dokladnie jest odpowiedzialny ten zawor konkretnie bo rozne odpowiedzi mialem |
04-03-2009, 19:03 | #30 |
ford::specialist
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: CTU
Model: Galaxy Mk.I
Silnik: 1.9TDI/AHU
Rocznik: 97
Postów: 745
|
Odp: [Mk2] Problemy z odpalaniem rano 1.8td
Przyspiesza kąt wtrysku w trakcie odpalania i pracy na zimnym silniku.(korektor kąta wtrysku)
__________________
grzegorz był...Essi 95-1.6 16V i 97-1.8TD-70KM |