|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-08-2009, 12:44 | #21 | |
ford::professional
Imię: Ja
Zarejestrowany: 27-12-2007
Skąd: Polska
Model: Galaxy Mk2 Trend, Mk3 Titanium
Silnik: 1,9 TDI, 2,0 TDCi
Rocznik: 2001, 2009
Postów: 1,192
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Cytat:
Ja mam klientów w Belgii i Holandii i jestem u nich średnio dwa razy w tygodniu. To sobie policzcie - w jedną stronę ok. 1200-1300 km. Tam i z powrotem razy dwa to jest 5 tkm tygodniowo. To jak byście nie liczyli ok. 20 tkm w miesiącu, czyli ok. 200 tkm rocznie. VW Transporterem. Nie trzeba mieć TIR-a, żeby tyle nabijać km. Pozdro. |
|
31-08-2009, 09:36 | #22 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Jesteś wyjątkiem w Polsce kolego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
31-08-2009, 10:15 | #23 | |
ford::average
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Lublin
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI 110 KM (AFN)
Rocznik: 1997
Postów: 113
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Cytat:
Czy czasem nie katowałeś go na zimnym silniku i nie gasiłeś zaraz po ostrej jeździe? Odważny jesteś. 90 kkm bez wymiany rozrządu... Ostatnio edytowane przez greg1971 ; 31-08-2009 o 10:17 |
|
31-08-2009, 20:00 | #24 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 09-05-2009
Skąd: Koszalin
Model: Sharan
Silnik: AUY Tiptronic
Rocznik: 2003
Postów: 414
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Cytat:
Bart |
|
31-08-2009, 20:58 | #25 |
ford::average
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 07-04-2009
Skąd: Lublin
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI 110 KM (AFN)
Rocznik: 1997
Postów: 113
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Tak, jeżeli chodzi o pierwszą wymianę. Mechanicy zalecają kolejne co 60 tys. Koła zębate się zużywają i stąd częstsza wymiana. Oczywiscie nic nie powinno się stać i po 90 tys., ale wiemy wszyscy czym grozi zerwanie paska. Lepiej dmuchać na zimne. Ja wymieniam co 60, ale to tylko moja opinia.
pozdrawiam |
01-09-2009, 21:25 | #26 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Cytat:
Olej Castrol 5W40. Raz zaspałem - wymiana po 18 tysiącach.. Gdyby nie problem z silnikiem to pewnie na tym rozrządzie bym jeszcze pojeździł.. albo i nie. |
|
02-09-2009, 08:46 | #27 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
18tysi a 15 to jeszcze nie przestępstwo(nie mówie że to dobrze) ale główna wina może być przez te "katowanie"...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
02-09-2009, 10:23 | #28 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Najgorzej jest z wyłączaniem silnika. Tutaj niezbędny będzie chyba gadżet, który po wyjściu z auta sam je gasi w odpowiednim momencie.
|
02-09-2009, 11:02 | #29 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
A po co CI to???
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
02-09-2009, 15:14 | #30 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford GALAXY
Silnik: 1,9 TDI
Rocznik: 2004
Postów: 46
|
Odp: Wielka niewiadoma - historia naprawy
Bo nie mam nigdy czasu albo pamięci żeby poczekać po ostrej jeździe z wyłączeniem..
|