|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-09-2009, 06:36 | #11 |
ford::average
Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2007
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Citroen Xsara I, Exclusive-Break / Cinquecento 700
Silnik: 2.0 16V+LPG
Rocznik: 2000 / 1997
Postów: 99
|
Odp: Czasem mruga kontrolka świec żarowych
jest pod wtryskiem podkładka z miedzi na gnieździe głowicy
|
08-09-2009, 19:13 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-08-2009
Skąd: Łódź
Model: Escort Clipper MK7
Silnik: 1.8TD Endura-De 90KM
Rocznik: 1999/2000
Postów: 56
|
Odp: Czasem mruga kontrolka świec żarowych
Dziś wymieniłem ten padnięty wtryskiwacz i faktycznie kontrolka od świec przestała się zapalać we wszystkich wcześniej opisanych przypadkachGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Podkładki nie wymieniałem, została sobie w gnieździe, nie wiem czy to dobrze ale chyba nie powinno się nic stać. Faktycznie miernik na padniętym wtrysku nie pokazywał żadnej wartości a na tym na który wymieniłem od razu pokazał. Dodatkowo, mam wrażenie, że samochód delikatnie szybciej wchodzi na obroty. Chyba powoli ten uszkodzony wtrysk przyzwyczajał mnie do tego i wcześniej nie zauważałem różnicy, po wymianie jest lepiej. Nie jest to ogromna zmiana, że nie wiadomo jakiego kopa dostał, bo jak pisałem wcześniej nie zauważyłem jakiegoś strasznego spadku mocy ale na pewno po wymianie chętniej się wkręca i delikatnie to czuć. Ostatnio zauważyłem też lekko nierówno pracę zaraz po odpaleniu zimnego silnika przez kilka sekund, czego nie było wcześniej (zapewne uszkodzony wtrysk zaczął padać na dobre), zobaczymy jak będzie jutro rano jak będę jechał do pracy (mam nadzieję, że lepiej). Swoją drogą przy wymianie tego elementu trzeba z lekka pokombinować, dostęp nie jest łatwy, dochodzą tam te sztywne przewody paliwowe które utrudniają manewrowanie kluczem, musiałem delikatnie odkręcać wtryskiwacz za jego górną część kluczem płaskim bo nawet duży (w sensie z głęboką nasadką) nasadowy klucz który z powodzeniem pasowałby na pozostałe trzy wtryski okazał się zbyt płytki na ten z kabelkiem bo jest on grubszy u góry i klucz nie sięgał. Sajmon wielkie dzięki za zainteresowanie tym tematem i za naprowadzenie mnie na dobry trop. Aha, czy to, że nie wymieniłem tej podkładki tylko została ta stara może mieć jakieś negatywne skutki uboczne? Ostatnio edytowane przez kornnick ; 08-09-2009 o 19:21 |
09-09-2009, 05:46 | #13 |
ford::average
Imię: Szymon
Zarejestrowany: 23-05-2007
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Citroen Xsara I, Exclusive-Break / Cinquecento 700
Silnik: 2.0 16V+LPG
Rocznik: 2000 / 1997
Postów: 99
|
Odp: Czasem mruga kontrolka świec żarowych
może łapać lewe powietrze lub się pocić, ale to drugie to zobaczysz po pewnym czasie
Najlepszy do odkręcania jest klucz nasadowy, taki do świec zwykłych tylko długi z rozwierconym otworem żeby właśnie ten kabelek mógł przejść |
10-09-2009, 16:41 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 21-08-2009
Skąd: Łódź
Model: Escort Clipper MK7
Silnik: 1.8TD Endura-De 90KM
Rocznik: 1999/2000
Postów: 56
|
Odp: Czasem mruga kontrolka świec żarowych
Miałem wrażenie, że ten stary się z lekka pocił, ale jak by wyżej, nie przy gnieździe. Teraz na tym jak na razie (drugi dzień) jest sucho.
|
26-09-2009, 17:38 | #15 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-09-2009
Model: Escort
Silnik: 1.8td endura-de
Rocznik: 98
Postów: 1
|
Odp: Czasem mruga kontrolka świec żarowych
witam mam ze swoim autkiem podobny problem tylko że objawy są troche gorsze :
-problem z odpaleniem (nie zawsze) jak juz złapie to słychać jakby jakiś stycznik (coś pyka) i mruga kontrolka od świec -jak dodaje powoli gazu to tak przy 1800 obr obroty spadają do ok 1000 i spowrotem do 1800 rosną tak falują (w tym momencie auto kopci) ale to tez nie zawsze -i objawy te same po dosunięciu szyb na moment spadają obroty i mruga kontrolka od świec i teraz tak świece sprawdzone są ok, pompe i wtryski regenerowałem bo taka była diagnoza mechanika po tym problem na jakiś czas znika ale pojawia się z nowu bo byłem z reklamacją u pompiarza i mówił ze sprawdził pompe i było ok sprawdziłem tą rezystancje na tym wtrysku sterującymi mam tam 400 Ohm czy to nie za dużo wtrysk do wymiany ?? |