|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-12-2009, 21:10 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-05-2009
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 26
|
Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Witam,
nie mam porównania z innym podobnym modelem, ale wydaje mi sie, że mój jest trochę zamulony na biegach 1 i 2. Tzn. startując np.: na światłach bez problemu na poczatku wymiekam z wiekszoscia fur takich jak eskorciaki, itp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kwestia ta pojawia sie sporadycznie przy rozgrzanym silniku. Na 1 krece go tak do 2000obr i pozniej zmiana na 2, znowu do 2000obr i wrzucam 3 i dopiero czuje odejscie. Nawet ostatnio porownywalem sie z takimi samym fokaczem jak moj na swiatlach i zostalem ostro odstawiony na poczatku. Mial ktos tak kiedys? Czy moze te TDCI same tak do siebie maja, choc szczerze w to watpie. Gdzies sie doczytalem na forum, ze moze to byc slizgajace sie sprzegla. Jak tak to jak to mozna sprawdzic w "domowych" warunkach? Pozdro |
24-12-2009, 21:41 | #2 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 09-10-2008
Skąd: Opole
Model: Focus MK1 FL
Silnik: TDCI 115km
Rocznik: 2002
Postów: 128
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Pociągnij go więcej niż do 2000 to poczujesz
|
25-12-2009, 10:57 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-05-2009
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 26
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Tylko, ze jak podciagam go tak do 3000obr to wydaje mi sie, ze silnik spod machy chce wyskoczyc :/
|
25-12-2009, 12:18 | #5 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 09-10-2008
Skąd: Opole
Model: Focus MK1 FL
Silnik: TDCI 115km
Rocznik: 2002
Postów: 128
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Twój pierwszy diesel? Jakie miałeś auto przed foką?
Normalne w dieslu że jest głośniej i jak przesiądziesz się z benzyniaka to jest inaczej. Kwestia przyzwyczajenia, nic mu nie będzie nawet jak go podciągniesz do 4 000 (tylko aby był rozgrzany) |
25-12-2009, 12:30 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-05-2009
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCi 100KM
Rocznik: 2003
Postów: 26
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Tak to moj pierwszy diesel, wczesniej jezdzilem bezyniakami. No wlasnie posadzilem kumpla w mojej foce za kierownica i poczulem jak wbija mnie w siedzenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kumpel od zawsze dieslami jezdzi i faktycznie podciagal ja do 3500obr i mu ladnie szla. Stwierdzil, ze wsjo oki jest z autkiem. Wiec chyba musze sie pouczyc nim jezdzic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
25-12-2009, 12:47 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 16-06-2009
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 19
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
U mnie też tak samo jest dopiero od trójki zaczyna się coś dziać bo na 1 i 2 mam wrażenie jakbym zażynał silnik, dopiero od 3 biegu trzymam go w zakresie 2-3 tys. Jak powinno się jeździć na tych niższych biegach, do ilu obrotów można kręcić żeby silnika nie katować?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Bo 4 tysiaki to chyba trochę za dużo
Ostatnio edytowane przez hehehe ; 25-12-2009 o 13:47 |
25-12-2009, 14:15 | #8 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Czerwone pole jest od 4500 tyś obr/min. Ciągnie do ok 3700. Kręcenie wyżej nic nie daje.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
25-12-2009, 15:02 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 13-02-2008
Skąd: Malopolska
Model: MK1 Focus 1.8 TDCI C-Max 1.6 TDCI
Silnik: 1.6 Tdci
Rocznik: 2004
Postów: 21
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Hej gacolini, podaj wiecej szczegółów, jaki przebieg i którym jesteś właścicielem. W jakim stylu było użytkowane auto do tej pory. Jeśli Twoim objawom towarzyszy np kopcenie na czarno to może być kilka innych przyczyn. Miedzy innymi poruszany nie dawno na Focus forum problem z EGR lub objawy dla nieszczelnej turbiny. Generalnie wszystkie benzyniaki ople escorty do 80 koni powinieneś móc zostawić w chmurce dymu od pierwszych metrów. Owszem nie dasz rady 100KM Skodom i VW z silnikami TDI ale generalnie z słabszymi wozami nie powinno być problemu. Jeśli nie masz hałasu przy kręceniu kluczykiem i problemów na trójce (depniesz zwiększają się obroty a wóz nie przyspiesza) sprzęgło zostawiłbym w spokoju.
__________________
torino7 Ford Focus I 1,8 Tdci Focus C-max 1,6 Tdci |
25-12-2009, 21:41 | #10 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,659
|
Odp: Zamulony 1.8TDCI na 1 i 2 biegu
Cytat:
|
|