|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
26-10-2010, 20:55 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-01-2009
Skąd: Opole-Saffron Walden(UK)
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 90KM AHU
Rocznik: 1996 [MK1]
Postów: 49
|
Nierównomierna praca biegu jałowego
Witam wszystkich ponownie dzisiaj mam pytanie zagadke Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. odpalam galaxa samochód pracuje normalnie wszystko jest okej, dodaje gazu na biegu jałowym i w momencie kiedy silnik powinien uzyskac prędkość biegu jałowego, obroty zaczynają falować nieznacznie ale denerwująco w przedziale od okolo 840-960 obrotów pomaga jedynie przesunięcie drążka zmiany biegów bez wciskania sprzęgła delikatnie do przodu tak jakbym chciał wbić bieg i wtedy obroty wracają na swoje miejsce i jest okej, aż do następnego wciśnięcia pedału gazu i tak w kólko sprawdzałem vagiem brak błędów sprawdzałem na ciepło i na zimno. może ktoś ma pomysł co to może być ??
__________________
Mam Fordzwagena Tani jak Ford (Dobry jak VW) <---SARKAZM hehe Pozdro dla współposiadaczy |
28-10-2010, 19:52 | #2 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: płd. Wielkopolska
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3i, 16V + LPG [146KM]
Rocznik: 1998
Postów: 27
|
Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego
Normalnie za obroty na jałowym odpowiada krokowiec, ale jeśli piszesz o tym tricku ze skrzynią to być może jest to wina czujnika Vss?
|
28-10-2010, 21:42 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-01-2009
Skąd: Opole-Saffron Walden(UK)
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 90KM AHU
Rocznik: 1996 [MK1]
Postów: 49
|
Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego
Z tym że to jest Diesel i tu za wolne obroty odpowiada komputer w połączeniu ze sterownikiem pompy więc silnik krokowy odpada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale dzięki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mam Fordzwagena Tani jak Ford (Dobry jak VW) <---SARKAZM hehe Pozdro dla współposiadaczy |
29-10-2010, 08:56 | #4 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: płd. Wielkopolska
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3i, 16V + LPG [146KM]
Rocznik: 1998
Postów: 27
|
Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego
Cytat:
|
|
29-10-2010, 17:01 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-01-2009
Skąd: Opole-Saffron Walden(UK)
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 90KM AHU
Rocznik: 1996 [MK1]
Postów: 49
|
Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego
A za co jest odpowidzialny tej czujnik ??
__________________
Mam Fordzwagena Tani jak Ford (Dobry jak VW) <---SARKAZM hehe Pozdro dla współposiadaczy |
29-10-2010, 18:35 | #6 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: płd. Wielkopolska
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3i, 16V + LPG [146KM]
Rocznik: 1998
Postów: 27
|
Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego
On daje sygnał kompowi ze skrzyni biegów, że pojazd się zatrzymuje i trzeba dodać obrotów żeby nie zgasł.
Przynajmniej tak było w Fieście MK3 (89-95). Bywało, że właśnie VSS powodował falowanie obrotów. Jakby co to na fiestaklubpolska.pl znajdziesz tematy o tym też. |