Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 26-10-2010, 20:55   #1
Grzybkins
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-01-2009
Skąd: Opole-Saffron Walden(UK)
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 90KM AHU
Rocznik: 1996 [MK1]
Postów: 49
Domyślnie Nierównomierna praca biegu jałowego

Witam wszystkich ponownie dzisiaj mam pytanie zagadke Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. odpalam galaxa samochód pracuje normalnie wszystko jest okej, dodaje gazu na biegu jałowym i w momencie kiedy silnik powinien uzyskac prędkość biegu jałowego, obroty zaczynają falować nieznacznie ale denerwująco w przedziale od okolo 840-960 obrotów pomaga jedynie przesunięcie drążka zmiany biegów bez wciskania sprzęgła delikatnie do przodu tak jakbym chciał wbić bieg i wtedy obroty wracają na swoje miejsce i jest okej, aż do następnego wciśnięcia pedału gazu i tak w kólko sprawdzałem vagiem brak błędów sprawdzałem na ciepło i na zimno. może ktoś ma pomysł co to może być ??

__________________
Mam Fordzwagena Tani jak Ford (Dobry jak VW) <---SARKAZM hehe Pozdro dla współposiadaczy
Grzybkins jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-10-2010, 19:52   #2
freeman3
ford::beginner
 
Avatar freeman3
 
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: płd. Wielkopolska
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3i, 16V + LPG [146KM]
Rocznik: 1998
Postów: 27
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego

Normalnie za obroty na jałowym odpowiada krokowiec, ale jeśli piszesz o tym tricku ze skrzynią to być może jest to wina czujnika Vss?
freeman3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-10-2010, 21:42   #3
Grzybkins
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-01-2009
Skąd: Opole-Saffron Walden(UK)
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 90KM AHU
Rocznik: 1996 [MK1]
Postów: 49
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego

Z tym że to jest Diesel i tu za wolne obroty odpowiada komputer w połączeniu ze sterownikiem pompy więc silnik krokowy odpada Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale dzięki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Mam Fordzwagena Tani jak Ford (Dobry jak VW) <---SARKAZM hehe Pozdro dla współposiadaczy
Grzybkins jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-10-2010, 08:56   #4
freeman3
ford::beginner
 
Avatar freeman3
 
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: płd. Wielkopolska
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3i, 16V + LPG [146KM]
Rocznik: 1998
Postów: 27
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego

Cytat:
Napisał Grzybkins Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z tym że to jest Diesel i tu za wolne obroty odpowiada komputer w połączeniu ze sterownikiem pompy więc silnik krokowy odpada ale dzięki
Sorry nie zauważyłem, ale przyjrzałbym się czujnikowi VSS.
freeman3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-10-2010, 17:01   #5
Grzybkins
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-01-2009
Skąd: Opole-Saffron Walden(UK)
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 tdi 90KM AHU
Rocznik: 1996 [MK1]
Postów: 49
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego

A za co jest odpowidzialny tej czujnik ??
__________________
Mam Fordzwagena Tani jak Ford (Dobry jak VW) <---SARKAZM hehe Pozdro dla współposiadaczy
Grzybkins jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-10-2010, 18:35   #6
freeman3
ford::beginner
 
Avatar freeman3
 
Zarejestrowany: 09-08-2007
Skąd: płd. Wielkopolska
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.3i, 16V + LPG [146KM]
Rocznik: 1998
Postów: 27
Domyślnie Odp: Nierównomierna praca biegu jałowego

On daje sygnał kompowi ze skrzyni biegów, że pojazd się zatrzymuje i trzeba dodać obrotów żeby nie zgasł.

Przynajmniej tak było w Fieście MK3 (89-95). Bywało, że właśnie VSS powodował falowanie obrotów. Jakby co to na fiestaklubpolska.pl znajdziesz tematy o tym też.
freeman3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:59.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.