|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-04-2011, 11:56 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-09-2008
Skąd: małopolska
Model: Kuga
Silnik: 2,5T 4WD 280HP
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
Kilka dni temu byłem przeprowadzać chip tuning w V-Techu. Skończyło się tylko na hamowni. Panowie poinformowali mnie iż auto mam niesprawne - powiedzieli, że coś jest nie tak ale nie są w stanie stwierdzić co jest przyczyną. Auto ma słabszy moment obrotowy niż w oryginale (ok 300 Nm). Stwierdzili, że oryginalnie te silniki mają przeważnie po ok 360 Nm. Poniżej zamieszczam wykres z hamowni. Może ktoś pomoże od czego zacząć szukać usterki? (przepływomierz przeczyszczony i nic nie pomogło). Autko 30 tyś przebiegu.
http://www.zgoda.nazwa.pl/mojwykres.jpg - mój wykres http://www.zgoda.nazwa.pl/takijestwo...lepoprawny.jpg - przykład wykresu poprawnego auta z tym silnikiem, jeszcze bez chip tuningu Proszę o porady - wskazówki co może być przyczyną. |
15-04-2011, 16:29 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
Odp: 2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
DPF albo inny eko-badziew.
|
15-04-2011, 18:03 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi 183 KM i 481 Nm
Rocznik: 2004
Postów: 148
|
Odp: 2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
- zmienna geometria turbiny dostała szału ??
- EGR generalnie przyjrzałbym się układowi podciśnienia PS.: na IDS/WDS jedź może wyrzuci jakieś kody błędów
__________________
MKIII RS - diabelskie kombi, antracytowe 18", fabryka: 160 KM i 385 Nm, chip + mody: 183 KM i 481 Nm http://i29.tinypic.com/dcy99d.jpg |
15-04-2011, 18:05 | #4 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
..raczej nie DPF, to dość dziwne zachowanie. coś tu jest zgrzebane, przyjrzałbym się geometrii na turbinie...no i programowi
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
18-04-2011, 13:41 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
|
Re: 2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
Nie pada Ci czasem sprzęgło? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak to czuć podczas jazdy?
|
18-04-2011, 16:50 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
Re: 2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
dobrze było by sprawdzić jak trzyma boosta, tak myślę
|
19-04-2011, 19:06 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 14-09-2008
Skąd: małopolska
Model: Kuga
Silnik: 2,5T 4WD 280HP
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
Odp: 2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
sprzęgło na pewno ok, wilhelm możesz jaśniej z tym boostem? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
19-04-2011, 19:37 | #8 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2.0 TDCi zbyt mały moment obrot., dziwny wykres z ham. przyczyna?
...ciśnienie doładowania turbiny
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |