![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#2041 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
|
![]() Cytat:
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2042 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi 183 KM i 481 Nm
Rocznik: 2004
Postów: 148
|
![]()
hybryda - turbina po przeróbkach (najczęściej strony zimnej -> większe koło kompresji, czyli więcej powietrza)
wexle - miało być "wekslę" a dokładniej weksli (toć to user z tego forum, popularnie nazywający się "weksla" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
__________________
MKIII RS - diabelskie kombi, antracytowe 18", fabryka: 160 KM i 385 Nm, chip + mody: 183 KM i 481 Nm ![]() http://i29.tinypic.com/dcy99d.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2043 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
|
![]() Cytat:
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2044 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
![]()
hybryda to turbo które ma wsadzone większe wirniki w standardową obudowę, a weksla to kolega z forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
edit: spóźniłem się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2045 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
|
![]() Cytat:
Bo standardowo w MDO "sztanga" poruszająca łopatkami poruszana jest przez podciśnienie...?
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2046 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
![]()
wojoo, weksla i ja mieliśmy turbo sterowane podciśnieniem i takie same były hybrydy.
więc pewnie oskar miał seryjnie turbo sterowane elektronicznie i dlatego hybrydę też ma sterowaną el. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2047 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-05-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 zombi
Silnik: 2.0 TDCI 141hp/330Nm
Rocznik: 2003 FL
Postów: 107
|
![]() Cytat:
Qrka muszę w końcu znaleźć trochę czasu, żeby doprowadzić swojego "Czarnucha" do porządku i w końcu go podrasować bo czasami już #&#$&# mnie bierze... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
MK3 GHIA 2.0 TDCi 141 KM i 330 Nm by HEKO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2048 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-07-2008
Skąd: Łódź
Model: Mondeo
Silnik: 2.2 TDCi 183 KM i 481 Nm
Rocznik: 2004
Postów: 148
|
![]()
oj MaroX MaroX Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
i znowu będziecie szaleć po S8 ?!?!
__________________
MKIII RS - diabelskie kombi, antracytowe 18", fabryka: 160 KM i 385 Nm, chip + mody: 183 KM i 481 Nm ![]() http://i29.tinypic.com/dcy99d.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#2049 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2050 |
Postów: n/a
|
![]()
383NM ! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Szału narazie niema, ale przynajmniej tak nie spada moment. Dziwnym jest, że nie kopci. Problem jest z jakimś blokadą w sofcie odnośnie ciśnienia na szynie CR. 12 programów i żaden nie podniósł ciśnienia powyżej 1700bar. Ostatecznie jeżdżę na 160KM/383NM ale na boxie pluł okolice 420NM i 180KM bodajże, czy jakoś tak. Wracam w najbliższym czasie na poprawkę. Co dokładnie było przyczyną to musi się HEKO wypowiedzieć, bo ja się nie znam aż tak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pamiętam, że HEKO był zdziwiony wydajnością IC Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W dodatku, mam coś jeszcze w zanadrzu, co pozwoli mam nadzieję przekroczyć znacznie 200KM, ale to narazie tajemnica Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|