Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-08-2011, 18:56   #41
michalhaba
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-08-2011
Skąd: września
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 12
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Cytat:
Napisał SrebnaStrzała Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ja słyszałem że silniki hdi to dość odporne jednostki
Może i tak ale to chyba nie dotyczy 1,6 109 w seri Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.zrobiłem nim 300 tyś km od przebiegu 140 tyś wiecznie problemy jak nie turbo to jakiś czujnik z elektroniki. Moze i auto komfortowe ale jak dla mnie zbyt awaryjne że nie wspomnę o utracie wartości ale wkońcu skończyły się moje kłopoty z nim związaneGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam nadzieję że mondek bedzie mniej awaryjny.

michalhaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2011, 06:47   #42
midwor
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-04-2008
Skąd: LDZ
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2006
Postów: 153
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

HDi nawet w wersji 1.6 w porownaniu do TDCi z Mondeo MK3 i FF1 to super silniki - ja znam tylko jedna firme ktora stosowala rownie kiepskie (identyczne) uklady wtryskowe - jest to Renault.
Pozdrawiam
midwor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2011, 07:02   #43
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Cytat:
Napisał midwor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
HDi nawet w wersji 1.6 w porownaniu do TDCi z Mondeo MK3 i FF1 to super silniki
nawet bardzo super silnik. problemy z układem smarowania turbiny -> zapychający się filtr oleju w przewodzie doprowadzającym olej do turbiny opiłkami (prawdopodobnie z wałków rozrządu). padające nagminnie panewki korbowe.
po prostu silnik marzenie. znam właściciela jednego focusa mk2 1,6 tdci, który przy przebiegu 160 tys. km ma już trzeci silnik i drugą turbinę. to już wolę grzebać się w układzie wtryskowym
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2011, 07:23   #44
midwor
ford::average
 
Zarejestrowany: 21-04-2008
Skąd: LDZ
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2006
Postów: 153
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Zastanow sie co Ty piszesz... 3 silniki na dystansie 160tys.... cos to bardzo naciagane... A z turbo trzeba jechac do specjalistow a nie amatorow... dla silnika 1.6 sa specjalne procedury.
midwor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2011, 09:36   #45
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Cytat:
Napisał midwor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zastanow sie co Ty piszesz...
nie muszę się zastanawiać bo widziałem te silniki i obrócone panewki od jednego z nich, które były wbite jedna w drugą po obróceniu. generalnie te silniki są bardzo delikatne więc trzeba się z nimi obchodzić jak z jajkiem.
Cytat:
Napisał midwor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A z turbo trzeba jechac do specjalistow a nie amatorow... dla silnika 1.6 sa specjalne procedury.
specjaliści to źle zaprojektowali ten silnik i wg wielu opinii wałki rozrządu sypią opiłkami do oleju i te opiłki zbierają się na siatce/filtrze który jest w układzie smarowania turbiny i za mało oleju dociera do turbiny w wyniku czego tak padają. powtarzam tylko co widziałem i co znalazłem na temat tych silników a przeciętny użytkownik nie powinien mieć takich problemów z autem

Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 16-08-2011 o 10:00
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-08-2011, 21:03   #46
michalhaba
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-08-2011
Skąd: września
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 12
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Cytat:
Napisał midwor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zastanow sie co Ty piszesz... 3 silniki na dystansie 160tys.... cos to bardzo naciagane... A z turbo trzeba jechac do specjalistow a nie amatorow... dla silnika 1.6 sa specjalne procedury.
w moim przypadku wymiana pierwszej padniętej turbiny miała miejsce w ASO AUTO GAZDA na nowąturbinę nie regenerowaną i co przejechałem 20 tyś i padła ponownieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
michalhaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-08-2011, 18:53   #47
michalhaba
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-08-2011
Skąd: września
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 12
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

I jest przyczyna. W przypadku mojego mondka to za niskie ciśnienie na listwie, błąd zapisałm się na kompie. Wizyta u pompiarza i szybka diagnostyka na aucie po czym zapadł wyrok. Wtryski do regeneracji gość powiedział że koszt 4 szt to 2000 zł. Ale mam pewne obawy czy dać mu tę robotę bo warsztat nie robił dobrego wrażeniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Morze ktoś polecić jakiś warsztat najlepiej z wielkopolski.
michalhaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-08-2011, 20:27   #48
SrebnaStrzała
ford::expert
 
Avatar SrebnaStrzała
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Z komornik może być?
SrebnaStrzała jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-08-2011, 22:13   #49
michalhaba
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-08-2011
Skąd: września
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 12
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Cytat:
Napisał SrebnaStrzała Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Z komornik może być?
Już do nich dzwoniłem. mam termin na przyszły tydzień. Ale dzięki za szczere chęci.
michalhaba jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-08-2011, 06:25   #50
SrebnaStrzała
ford::expert
 
Avatar SrebnaStrzała
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
Domyślnie Odp: wylacza turbine na 5 powyzej 3 tys obr

Ja jeżdżę na ich wtryskach bezawaryjnie już ponad 120.000km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
SrebnaStrzała jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 13:47.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.