![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: Ford Fiesta MK6 / MK8
Silnik: 1.25 / 1.1
Rocznik: 2006 / 2017
Postów: 20
|
![]()
Witam, mam pytanko, czy zamontował już ktoś zamiast halogenów kiedyś lampki do jazdy dziennej w swojej fieście po face liftingu. Ciekawi mnie jakie wymiary ma ten oryginalny okrągły halogen. Mam wersje bez halogenów i nie mam jak to sprawdzić. Także zanim kupie ledy i atrapy chciałem się dowiedzieć, czy już ktoś miał taki pomysł, no i czy to będzie legalne, jeśli kupie lampki z homologacją.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 07-09-2005
Skąd: Łódź
Model: Fiesta Mk3 Futura
Silnik: 1118ccm 50KM
Rocznik: 1994
Postów: 1,309
|
![]()
Światłą w zderzaku to światła dodatkowe, jeśli zmieszczą się w literze prawa w zakresie homologacji, miejsca i sposobie montażu to będzie to legalne, jednakże Policja jest uczulona na takie coś i często zatrzymuje w związku z podejrzeniem popularniej jazdy na "halogenach",,,
__________________
podpis usuniety, naruszenie regulaminu paragraf 23 i 24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: Ford Fiesta MK6 / MK8
Silnik: 1.25 / 1.1
Rocznik: 2006 / 2017
Postów: 20
|
![]()
No tak, muszę najpierw pomierzyć: podobno odstęp między jednym a drugimi to 60 cm, no i nie dalej niż 40 cm od obrysu auta. Na wysokość minimum 25 cm od ziemi... więc chyba się zmieszczę. Jak lampki będą mieć homologacja R87 (RL00) wybitą na kloszu oraz homologacja E4 wybita na kloszu to ponoć można śmigać bez używania bez włączonych świateł mijania i postojowych.
A tu wygooglowałem jak ktoś już zamontował, tyle że nie w PL takie lampki w to miejsce: http://uploading.sk/images/ledpe3k4.jpg http://uploading.sk/obrazek/qb59cl6/p1060624-1.jpg Edit: Już znalazłem, da się bez takich przeróbek, za chyba 160 zł można kupić homologowane okrągłe 9 cm led-y z oryginalnymi mocowaniami w miejscu halogenów, więc lepiej takie wybrać. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez karpiu71 ; 26-10-2011 o 22:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 07-09-2005
Skąd: Łódź
Model: Fiesta Mk3 Futura
Silnik: 1118ccm 50KM
Rocznik: 1994
Postów: 1,309
|
![]() Cytat:
__________________
podpis usuniety, naruszenie regulaminu paragraf 23 i 24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: Ford Fiesta MK6 / MK8
Silnik: 1.25 / 1.1
Rocznik: 2006 / 2017
Postów: 20
|
![]()
No tak ma kolega rację:
"W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne mają zostać samoczynnie wyłączone. Dodatkowo, w samochodach rejestrowanych po raz pierwszy po 31 grudnia 2009 roku, światła pozycyjne tylne, światła obrysowe przednie, boczne i tylne oraz oświetlenie tablicy rejestracyjnej nie mogą włączać się razem ze światłami dziennymi. W pojazdach rejestrowanych do 31 grudnia 2009 roku dopuszcza się zainstalowanie świateł do jazdy dziennej w taki sposób, że włącza się również oświetlenie pozycyjne oraz tablicy rejestracyjnej." Auto zarejestrowane w 2006 roku więc można pod pozycyjne sobie podłączyć. Lub też legalnie będzie jak tylko świecą się przednie dzienne, no ale to znowu z tyłu jedziemy bez świateł (sporo takich aut jeździ, nawet starsze), a lepiej być z tyłu też widocznym, czyli z pozycyjnymi lepsza opcja, chybaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: Ford Focus MK2 FL Kombi
Silnik: 1.6 tdci 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 51
|
![]() Cytat:
W zestawie lamp są dołączone dwa komplety pierścieni 80 i 90 mm które trzymają lampę od przodu (oczywiście trzeba użyć tych mniejszych). Jedyną poważniejszą operacją było wycięcie w otworze zaślepki dwóch przeciwległych ''gniazd'' pod pierścienie ( widać jeden z nich na 4 foto ) i wykonanie czterech wsporników (foto 5). Cytat:
Ostatnio edytowane przez marcociarz ; 04-03-2012 o 20:56 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 05-02-2012
Skąd: rzeszów
Model: mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 2001
Postów: 5
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: Ford Focus MK2 FL Kombi
Silnik: 1.6 tdci 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 51
|
![]()
Oczywiście jak w temacie!!!
Żona jeździ Fiestą 1.3 5D (MK6 FL) z 2006, benzyna + gaz (D.T gas system) dodatkowo doposażyłem ją w: centralny zamek na 4D, tylną klapę otwieraną z przycisku, autoalarm MAGIKAR 440, elektryczne szyby a teraz dojdzie DRL. W sobotę wziąłem się do montażu końcowego i ... ...oto efekt pracy. Więcej zdjęć z montażu można zobaczyć pod http://imageshack.us/g/857/drldaytimerunninglight0.jpg/ lub jako pokaz slajdów http://img857.imageshack.us/slidesho...ninglight0.jpg Ostatnio edytowane przez marcociarz ; 08-03-2012 o 20:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Wolsztyn
Model: Fusion Czerwony Colorado
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2006
Postów: 2
|
![]()
Super kolego to ci wyszło moje gratulacje,możesz podpowiedzieć pod jakie kolory kabli i gdzie się wpiąłeś chciałbym u siebie zamontować coś podobnego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::average
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Wrocław
Model: Ford Focus MK2 FL Kombi
Silnik: 1.6 tdci 109KM
Rocznik: 2008
Postów: 51
|
![]() Cytat:
W zestawie NSSC 510 HP (o którą pytasz), z modułu wychodzą trzy przewody - czarny, czerwony i pomarańczowy. Czarny do (-) akumulatora Czerwony do (+) po stacyjce Pomarańczowy do (+) zasilania żarówki światła pozycyjnego W zestawie Philips LED DayLight 4 (takie założyłem do Focusa) Czarny do (-) akumulatora Czerwony do (+) akumulatora Pomarańczowy do (+) zasilania żarówki światła pozycyjnego Więc widać, że różnica polega na podłączeniu czerwonego (+), albo bezpośrednio do akumulatora, albo do (+) który pojawia się dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Taki (+) w komorze silnika pojawia np. na czujniku świateł cofania a w kabinie np. na czujniku świateł STOP. Ja wybrałem czujnik świateł STOP. |
|
![]() |
![]() |