|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-05-2012, 12:20 | #1 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
S-Max 2,5T z Krakowa
Mam prośbę - czy o tym autku może cos komus wiadomo?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Rozmawiałem ze sprzedawcą i twierdzą, że auto jest bezwypadkowe, ale maja mi później podac czy któres elementy nie były lakierowane - swoja drogą dziwne, że do tej pory tego nie sprawdzili, bo ja osobiście majac auto u siebie na placu pierwsze co, to bym je pod tym kątem sprawdził, zeby w razie czego wiedzieć co mówić ... Autko jest od pierwszego właściciela (jakaś firma) i ma w książce 4 wpisy - wszystkie z tego samego serwisu (chyba z Wawy), ale ostatni na niecałe 80tkm był 2 lata temu, a auto ma teraz raptem 8-9tys km więcej na liczniku - aż dziwne, bo wczesniej robiło 40tys rocznie ... Jakby co, to mam nr VIN - da sie tu w Polsce go sprawdzić w sieci Forda???
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
08-05-2012, 12:30 | #2 | |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Cytat:
Ostatnio edytowane przez cliner ; 08-05-2012 o 12:38 Powód: zmiana |
|
08-05-2012, 12:55 | #3 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Ten kolor "złoty" Cie nie odstrasza?Mnie osobiście troszke tak...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
08-05-2012, 13:45 | #4 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 16-02-2009
Skąd: Ostrowiec Św.
Model: Focus Active X MkIV/Fiesta Mk8
Silnik: 1.0 Ecoboost/1.0 Ecoboost
Rocznik: 2022/2022
Postów: 540
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Moim zdaniem z uwagi na brak wzmianki, że bezwypadkowy oraz nierówno przylegającą tylną klapę proponuję lepiej przyjrzeć się tylnej części autka.
|
08-05-2012, 16:13 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 20-08-2011
Skąd: Gdynia
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8
Rocznik: 1997
Postów: 6
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
|
09-05-2012, 07:52 | #6 | ||||
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
A foteli wentylowanych nie ma. Z dodatków do Titanium to ja widze tutaj półskórę, xenony, el.sterowany fotel kierownika, Sony, panoramę oraz podgrzewanie foteli i tempomat - reszta była standardem dla Titanium. Co do silnika - diesel to nie jest jednak silnik dla mnie (no chyba, żeby trafił się 2,2TDCI w super wypasie za dobra kasę, to wtedy bym takie coś brał ewentualnie pod uwagę) i dlatego szukam 2,5T z zamiarem zagazowania. Między innymi dlatego szukam auta w Polsce lub w Niemczech, żeby móc założyć gaz a potem juz zagazowanego do Szwecji go wywieźć...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI Ostatnio edytowane przez MAG ; 09-05-2012 o 08:12 |
||||
09-05-2012, 09:29 | #7 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,424
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Tempomat to standard w Titanium,fotele jak maja grzanie to i chlodzenie tez,sam mam to w maxie,po numerze sprawdz jakie ma te halogeny(moga byc skretne z doswietlaniem zakretow),panorama musi byc-fajna sprawa dla dzieci i lekko starszych.
|
09-05-2012, 09:33 | #8 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Cytat:
2.Grzane fotele mogą być i najczęściej są bez wentylacji - też NIE standart...
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
|
09-05-2012, 10:26 | #9 | ||||
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Cytat:
Cytat:
Zależnośc jest odwrotna, to znaczy jak chcesz chłodzenie to musisz mieć podgrzewanie, a jak chcesz podgrzewanie, to masz samo podgrzewanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak zamawiasz nowe auto, to podgrzewanie nie kosztuje dużo (chyba cosik około tysiaka), ale już chłodzenie/wentylowanie to wydatek kilku grubych tysięcy To, że Ty masz i grzanie i chłodzenie to super, zazdroszczę, bo ja mam tylko grzanie, bez którego zresztą nie wyobrażam sobie żadnego kolejnego auta dla mnie Cytat:
Cytat:
btw - Miałem szyberdach w połaczeniu z klimą w Mondeo MkI (a wcześniej też w jednym ze swoich Escortów) i najstarszy syn uwielbiał jeździć gapiąc się w niebo przez ten daszek (maluchy tego nie pamietają, bo były wtedy zbyt małe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) i był strasznie zły, kiedy go sprzedałem ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
||||
16-05-2012, 09:54 | #10 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: S-Max 2,5T z Krakowa
Tak podniose troszkę, bo mam już fotki książeczki serwisowej i wszystko wygląda chyba jednak OK (wtedy gdy z nim ostatnio gadałem, to koleś miał chyba książeczkę od jakiegoś innego auta, bo nawet VIN, który mi wtedy podał, się nie zgadzał z autem widniejącym na fotkach).
Autko ma trzy stempelki w książeczce - wszystkie z serwisu Euro Car w Kraku na Powstańców Śląskich - numer dilerski 109AA Wyjechał do klienta w lipcu 2007, potem przegląd na prawie 21tkm w sierpniu 2008, potem stan licznika 49tkm w listopadzie 2009 i ostatni przegląd na 78tkm w listopadzie 2011 - teraz auto ma na budziku 87tkm. Czyli przez pierwszy rok przejechał 20tkm, przez kolejne prawie półtora przybyło 28tkm, a w 2010/11 juz tylko po ok.10tkm/rocznie, a od listopada przez ostatnie pół roku kolejne 10tkm. Wygląda to w miarę OK, chociaz przynajmniej teoretycznie powinien miec wymianę oleju w listopadzie 2010, ale skoro auto było juz po gwarancji, to może kolesiowi nie chciało się tego robić po zrobieniu raptem 10tkm. No i teraz pytanko - może jakis Krakowianin będzie w stanie zajechać po drodze do tego salonu i oblookać autko na żywca?
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |