Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-06-2012, 07:58   #2351
Virus34
ford::beginner
 
Avatar Virus34
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 02-06-2012
Skąd: Michałowo
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 28
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

od lutowania styków zacząłem lecz stwierdziłem ze do pompki nie ma dojścia prądu.hydronic milczy.

Virus34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-06-2012, 11:13   #2352
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał Virus34 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
od lutowania styków zacząłem lecz stwierdziłem ze do pompki nie ma dojścia prądu.hydronic milczy.
jak nie startuje wogóle piecyk, nie ma świstu wentylatora to oznacza że jest zablokowany.
trzeba przez VAGa go odblokowac (nie spojrzałem jakie masz auto w opisie) jeśli MK1 to przez VAG jeśłi mk1 to trzeba boczek piecyka odkręcić i tak kostkę wypiąć.

jak w MK1 kiedyś miałem w galaxym przecięty przewód zasilający piecyk, w progu przy fotelu kierowcy, jakiej cholery nie wiem, ale po zalutowaniu peicyk od razu rusyzł.. a cały dzień go wyjmowałem przy -10 , sprawdzałem, mierzyłem czujniki porzegrzania, sprawdzałęm wentylator zasilaniem z zewnątrz, święce, wrzątek wlewałem, wszystko działało..
A tu zwyczajnie porostu + na piec nie było.

Także zacznij od najprostszego.

Ostatnio edytowane przez bartixr ; 03-06-2012 o 11:55 Powód: literówki i ortografia
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-06-2012, 11:24   #2353
Virus34
ford::beginner
 
Avatar Virus34
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 02-06-2012
Skąd: Michałowo
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 28
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

jutro po pracy sprawdzę ten przewód, spróbuje odblokować i mam nadzieję pochwalić się dobrymi wieściamiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Virus34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-06-2012, 11:58   #2354
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał Virus34 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jutro po pracy sprawdzę ten przewód, spróbuje odblokować i mam nadzieję pochwalić się dobrymi wieściamiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
często przewody przegniwają przy wejściu na piecyk, te które wychodza z progu pod autem i idą do aluminiowego boczku piecyka.

rozbierz plastiki progowe, posprawdzaj czy tam nic nie poprzecinane, tak samo ten odcinek próg- piecyk..
miernik w rękę (a lepiej tester na żarówkę, taki z krokodylkiem czy dwoma - 2 złote max. kosztuje) i przetestujesz, czy jest plus z czujnika podszybia - po jego zwarciu. czy jest + z alternatora po odpaleniu auta.
i moment wszystko się wyjaśni.
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2012, 14:25   #2355
Virus34
ford::beginner
 
Avatar Virus34
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 02-06-2012
Skąd: Michałowo
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 28
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Miałeś rację co do tych przewodów,były przerwane koło piecyka ale... powstał kolejny dziwny problem.
piecyk robi próbę startu i dalej lipa-pompka nie dozuje paliwa.po sprawdzeniu miernikiem napięcia okazało się ze jest stałe 12.5 V nawet przy wyłączonym zapłonie.pompka sprawdzana-działa bez zarzutu.
Virus34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2012, 20:09   #2356
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał Virus34 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Miałeś rację co do tych przewodów,były przerwane koło piecyka ale... powstał kolejny dziwny problem.
piecyk robi próbę startu i dalej lipa-pompka nie dozuje paliwa.po sprawdzeniu miernikiem napięcia okazało się ze jest stałe 12.5 V nawet przy wyłączonym zapłonie.pompka sprawdzana-działa bez zarzutu.

na piecyk idzie stałe + z aku, nie potrzbuje on stacyjki do działania -dlatego moze byc rozbudowany do postojowego (jest tz fabrycznie rozbudowywany).

startuje,
pompka klika ?
zaczyna dymic ? czy nic?
jesli nic to spalona świeca żarowa.
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-06-2012, 22:11   #2357
Virus34
ford::beginner
 
Avatar Virus34
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 02-06-2012
Skąd: Michałowo
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 28
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał bartixr Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
na piecyk idzie stałe + z aku, nie potrzbuje on stacyjki do działania -dlatego moze byc rozbudowany do postojowego (jest tz fabrycznie rozbudowywany).

startuje,
pompka klika ?
zaczyna dymic ? czy nic?
jesli nic to spalona świeca żarowa.
jest rozbudowane do postojowego

wentylator pieca startuje,pompka nie klika nic nie dymi.jest postojowe więc okej ale ciągle 12V?? impuls jest z masyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. głupie pytania ale to pierwsze moje przygody z eber
Virus34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-06-2012, 11:28   #2358
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

tak nasze auta są wysterowane masą.
tak samo z grzaniem świec żarowych i inne urządzenia, ECU podaje masę na przekaźniki i przybory.

impuls z masy, masz na myśli pompkę ? jeśli tak to jestem prawie pewny że jest minusem sterowana.

podejrzewam spaloną świecę i dlatego po teście urządzeń piec staje.
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-06-2012, 13:56   #2359
Virus34
ford::beginner
 
Avatar Virus34
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 02-06-2012
Skąd: Michałowo
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 28
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

Cytat:
Napisał bartixr Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tak nasze auta są wysterowane masą.
tak samo z grzaniem świec żarowych i inne urządzenia, ECU podaje masę na przekaźniki i przybory.

impuls z masy, masz na myśli pompkę ? jeśli tak to jestem prawie pewny że jest minusem sterowana.

podejrzewam spaloną świecę i dlatego po teście urządzeń piec staje.
tak chodzi o pompkę,cały czas jest na niej 12V.
czyli jak świeca jest spalona, pompka nawet nie kliknie??
Virus34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-06-2012, 16:02   #2360
bartixr
ford::expert
 
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
Domyślnie Odp: Dogrzewacz - kompendium wiedzy

piecyk wykonuje test obwodów przed startem, pompka, wentylator zakręci, świeca .. czujniki przegrzania nie wiem w jakiej kolejności.

rozumiem, że przeczytałęm ten wątek i wiesz ze trzeba zewrzeć czujnik na podszybiu i podać +12V na przewód z alternatora, lub mieć zapalony silnik - sprawdź czy jest sygnał +12V na przewodzie z czujnika podszybia i koeljny + od alternatora.
Choć jeśłi piszesz ze masz fabrycznie rozbudowane, to masz tam plus stale.

jak świeca jest zjrana to test się kończy i być może nawet nie dojdzie do testu pompki (jeden impuls). świeca jest w piecu wiec musisz rozpoławiać go i sprawdzić.
jest ona na 8 V wiec nie spal podłaczajac 12V.
bartixr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diagnostyka silnika , temperatura silnika , webasto



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:36.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.