|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-08-2011, 20:59 | #191 | |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Typowe Awarie
Cytat:
- uszczelnienie pod wtryskiem - zgubił mi korekty dla wszystkich wtrysków - jeszcze nie wiem dlaczego - coś się tłucze z tyłu - amortyzatory do wymiany + pewnie jeszcze coś - oberwała się jedna osłona amorka (sparciał odbój) następne 10000km: - mostek prostowniczy oraz łożyska alternatora - braki w ładowaniu aku, 3 razy "brakło prądu" na odpalonym silniku - przestało działać wspomaganie, dyskoteka na cyferblacie, dziwne błędy w ECU.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com Ostatnio edytowane przez wrzoch ; 18-02-2012 o 12:46 Powód: aktualizacja |
|
06-10-2011, 08:34 | #192 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 06-11-2009
Skąd: Krk
Model: C-max
Silnik: 1.8 120KM by LPG BRC SQ24
Rocznik: 2004
Postów: 379
|
Odp: Typowe Awarie
u mnie wybiło 111 111 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
zrobimy więc małe zestawienie poprzedni właściciel, w ASO wymienił 30 000 - klocki przód :O 35 000 - żarówki H7 obie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 42 000 - lampka tablicy, klocki tył, płyn hamulcowy 59 000 - klocki i tarcze przód, świece, łącznik stabilizatora, zamek drzwi 65 000 - lampa tablicy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 69 000 - świece Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 67 000 - naprawa bębenka zamka maski, klakson tu się kończy historia ASO i zaczyna moja "garażowa" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 75 000 - altek, paski 90 000 - nowy aku (po 6latach) 105 000 - naprawa klimy, oring i rozwalona (przez ASO?) skrzynka bezpieczników 110 000 - wymiana kpl sprzęgła (bez dwumasy) coś buczy, podejrzewam łożysko prawy przód - głośniej buczy przy skręcie w lewo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. w sumie sporo tego, widać że pierwszy właściciel nie oszczędzał auta - klocki po 30kkm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ja zrobiłem już od kupna 40kkm na klockach które założył przy 60kkm być może to było przyczyną szybkiego padu sprzęgła ? aha, dziura w progu i zardzewiałe ranty drzwi z jednej strony, ale to efekt "fachowej" naprawy ASO w 2005r. po przygodzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
|
11-01-2012, 21:43 | #193 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-03-2010
Skąd: Poznań
Model: Focus c-max
Silnik: 2.0 TDCi by WSTR
Rocznik: 2004
Postów: 79
|
Odp: Typowe Awarie
Posiadam maxa od 83 tys km (przebieg oryginalny, odpowiednio traktowany przez kolegę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.).
Kolega wymienił alternator, mikrostyk klapy i klocki. Ja po zakupie (2010) wymieniłem klocki. Na wiosnę wymieniłem wahacze przód. Przy okazji wizyty w serwisie wymieniłem łącznik stabilizatora tył oraz znów mikrostyk. Niestety wyszły problemy z wyciekami: oleju z okolic rozrządu oraz wody z okolic pompy wody, czyli rozrząd przy okazji także do wymiany. W ASO powiedzieli 1,7 tys, w rodzinnej miejscowości zrobię za mniej niż połowę. Aha, rok temu w serwisie miałem do wymiany amortyzatory z tyłu, teraz już się naprawiły same Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ogólnie jestem zadowolony! |
12-01-2012, 20:16 | #194 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 01-10-2009
Skąd: lublin
Model: c-max
Silnik: 1,6 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 10
|
Odp: Typowe Awarie
Dorzucę coś od siebie.Przebieg 195 tysięcy rocznik 2004 z grudnia,silnik 1,6 tdci 109 km.Jestem 3 właścicielem.Do przebiegu 100 tys.auto jeździło we francuskim banku.60 tysięcy zrobił nim w Polsce kolega przy zachowaniu terminowości wszystkich zalecanych przeglądów.
Naprawy eksploatacyjne : 1.170 tys.rozrząd + pompa wody + oleje i filtry - 1300 pln 2.180 tys. tylne łożysko z piastą - 500 pln 3.190 tys. amortyzatory przód - 600 pln Mam jeszcze sprawny 6 letni oryginalny akumulator Motorcraft i 2 opony letnie z 2004.Bieżnik jeszcze mają ale guma jest jak stary kartofel.Zasłużyły na emeryturkę To co nie powinno się psuć : 1.192 tys.koło pasowe wału korbowego 400 pln od Peugota 2.175 tys.mikrostyk na tylnej klapie.Otwieram sobie z pilota i dobrze mi z tym Prześledziłem cały wątek i może ze dwa razu ktoś wspomniał o padniętej turbinie lub wtrysku.Jest to pocieszające tym bardziej że w silnikach 1,6 PSA smarowanie turbiny jest nie do końca dobrze pomyślane.Na forum Focusa ludzie opisują często traumatyczne zmagania się z tym tematem.Ja profilaktycznie zmieniam olej co 10 tysięcy z filtrami.Filtr paliwa co dwa lata.Tankuję tylko Vervę.Nigdy nie miałem kłopotów z paleniem ( udało mi się go odpalić przy -32 C,stał na dworze ),spadkiem mocy.To naprawdę dobre auto.Ma bardzo dobry i czuły układ kierowniczy o tym nie wielu z was wspomina.Jeździłem wieloma autami i żadne nie szło mi za ręką jak ten max |
16-02-2012, 18:12 | #195 | |
ford::average
Zarejestrowany: 13-03-2010
Skąd: Poznań
Model: Focus c-max
Silnik: 2.0 TDCi by WSTR
Rocznik: 2004
Postów: 79
|
Odp: Typowe Awarie
Cytat:
A więc wszystko ok. |
|
04-06-2012, 12:42 | #196 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 27-12-2008
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo Mk IV,Focus CMAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2012
Postów: 234
|
Odp: C-Max Typowe Awarie
Cytat:
|
|
04-06-2012, 15:03 | #197 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-01-2011
Skąd: Głogów
Model: Escort MK7, Focus C max
Silnik: 1.6 16v,2.0 TDCI Ghia
Rocznik: 1996, 2007
Postów: 146
|
Odp: Typowe Awarie
Przy 116 tyś alternator
|
04-06-2012, 20:55 | #198 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-07-2008
Skąd: Krapkowice (opolskie)
Model: Fcus
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 232
|
Odp: Typowe Awarie
Nie pamiętam przebiegów ale doskonale pamiętam co wymieniłem. Maxa mam od 2008 roku i przebiegu około 100 tyś. Teraz ma prawie 200 tys i wymienione było: mikrostyk tylnej klapy, poduszka silnika, alternator, rozrząd wraz łańcuchem (bo przeskoczył), łożysko tylnego koła tzn cała piasta, jeden wahacz, jeden łącznik stabilizatora przód, łącznik elastyczny układu wydechowego, dolot powietrza(taka czarna harmonijkowa rura) świece żarowe, uszczelniacze wtrysków i oczywiście opony filtry tarcze klocki oleje etc. Pozdrawiam.
__________________
Ja lubię mieć luz humor i sprawny wóz.... |
04-06-2012, 21:11 | #199 | |
ford::expert
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
|
Odp: Typowe Awarie
Cytat:
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
|
05-06-2012, 07:16 | #200 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-07-2008
Skąd: Krapkowice (opolskie)
Model: Fcus
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 232
|
Odp: Typowe Awarie
W trakcie przyspieszania coś jak by głucho stuknęło i silnik zmienił klank oraz zaczęło nim rzucać na wolnych obrotach. Przyczyna: uszkodzony olejowy napinacz. Koszt części i robocizny grubo ponat 3tyś. Oczywiście wymieniłem cały rozrząd wszystkie uszczelki i od razu świece żarowe. Pozdrawiam. Jako ciekawostkę napiszę że sam łańcuch i napinacz to prawie 900stówek a komplet uszczelek do naszego silnika to niecałe 400. Bolało bardzo.
__________________
Ja lubię mieć luz humor i sprawny wóz.... |