Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Ka
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 05-08-2007, 12:05   #11
Niunka
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 05-08-2007
Postów: 4
Domyślnie

Mialam z tym samym problem,a raczej mam dwa razy bylam w warsztacie i dalej to samo.
Dwa razy wymianya walka i nic po okolo 2 tys km to samo wybija szklanke :fcp5
A co do walka to proponuje kupic orginalny (nie jest tani)
Jak narazie to zrezygnowalam z naprawy silnika,chce wymienic na inny tj 70km,te pierwsze silniki 50km byly niestety nieudane.

Niunka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-08-2008, 19:37   #12
Gaciu
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 09-08-2008
Postów: 2
Domyślnie Re: ustawianie zaworów

Witam. Kumpel mi ustawiał zawory, lecz po ich wyregulowaniu silnik zaczął dziwnie klekotać (metaliczny dźwięk podobny do diesla). Na deklu jest nalepka jakie maja być luzy zaworowe, są pokazane zawory, białe i czarne, białe jak przypuszczam to ssący a czarny to wydechowy. Ssący ustawuliśmy na 0.2 mm a wydech na 0.5 m. Oba zawory były ustawione w równej pozycji. Wykonywaliśmy to sposobem wrzucony 5 bieg i pchaliśmy auto aż zawory sie zrównały w najwyższym ich położeniu czyli jak są zamknięte. I tak każdy cylinder z osobna. Silnik stał ok 40 min i był juz letni. Ogólnie jak wsadzaliśmy szczelinomierz do jeszcze nie regulowanych zaworów to wogóle nie było luzu. Tak więc czy wykonałiśmy coś źle, czy silnik powinien dłuzej stać. Z góry dziekuje za odpowiedź.
Gaciu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 19-09-2012, 08:13   #13
edenszymon
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-11-2011
Skąd: Leszno
Model: KA
Silnik: 1.3
Rocznik: 1996
Postów: 51
Domyślnie Odp: ustawianie zaworów

wiatm wszystich. czy ustawienie tych zaworow w silniku 50 KM jest takie same jak w 60KM ?
Pytam poniewaz auto bylo u mechanika ostatnio na regulacji. Gosc dzwonil do mnie i pytal jaka ja mam wersje. Myslalem ze to te same silniki.
Po regulacji przez 2 dni bylo tylko troche ciszej. Zawory "klepaly" tam sobie ale mniej.
Pozniej kolejne dni, kolejne km i to samo jest co wczesniej. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzis po odpaleniu zimnego silnika jest cisza przez moze 30 sek, pozniej zaczynaja klepac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Czy to znaczy, ze mechanik cos zle zrobil? Czy moze moj silnik umiera.
Dodam tylko, ze musze dolewac olej co jakis czas. Pozdrawiam
edenszymon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-09-2012, 10:17   #14
ko_stek1
ford::average
 
Avatar ko_stek1
 
Zarejestrowany: 30-09-2010
Skąd: Sandomierz
Model: Mazda 2 DY
Silnik: 1600 16 V pb + LPG
Rocznik: 2004
Postów: 130
Domyślnie Odp: ustawianie zaworów

regulacja zaworów w silnikach 1.3 endura nie wazne czy 50 czy 60 kM jest taka sama, różnić sie może jedynie wielkosciami luzów miedzy zaworami, w pierwszych wersjach 0,2 i 0,3 w poźniejszych 0,2 i 0,5 bodajże.

Tutaj fotorelacja z innego forum:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
ko_stek1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:44.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.