Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 07-03-2013, 23:47   #21
avix
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-04-2011
Skąd: katowice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2003
Postów: 117
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

Cytat:
Napisał Deryll Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Końcówka nie spowoduje spadku ciśnienia na szynie CR a o to właśnie chodzi.
zgadza się, do tego jeśli przelewy nie są jakieś straszne w stylu po 4 minutach testu jest więcej niż 50ml ropy na 1 wtrysk to szukaj problemu w pompie bo wymiana zaworka niewiele pomoże.
Cytat:
Napisał jendrekmak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
błąd P0251 nie kasuje się po ponownym odpaleniu silnika. co najwyżej nie widać go bo ktoś nie potrafi właściwie posługiwać się oprogramowaniem a dotyczy to głównie roczników 2001-2002
tak i ewentualnie ma nie odpowiedni sprzęt, widziałeś kolego parametry silnika i wtrysku na ekranie? bo jak już podpinać to przy okazji można było zrobić test ciśnienia pompy

avix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2013, 07:21   #22
TomekM_1983
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-03-2011
Model: Focus MK4 Titanium Business
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM manual
Rocznik: 2018
Postów: 569
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

Cytat:
Napisał jendrekmak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
btw błąd P0251 nie kasuje się po ponownym odpaleniu silnika. co najwyżej nie widać go bo ktoś nie potrafi właściwie posługiwać się oprogramowaniem a dotyczy to głównie roczników 2001-2002
W takim razie muszę zmienić mechanika, bo 3 razy byłem na odczycie błędów w 2 miejscach, w tym w Bosch Service i udało się go odczytać tylko w momencie migania sprężynki. W pozostałych 2 przypadkach twierdzili, że żadnych błędów nie ma.
Cytat:
Napisał Deryll Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zaworki we wtryskiwaczach + sprawdzenie pompy czy nie daje opiłkami.
U mnie nie leją a sprężynka się zapala... wychodzi na to, że pompa. Zobaczymy czy się potwierdzi.
TomekM_1983 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2013, 07:30   #23
saviano
ford::beginner
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 07-01-2011
Skąd: Wyszków
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 180KM
Rocznik: 2015
Postów: 25
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

Cześć,
Miałem podobnie (info tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] objawy w tym samym temacie, nieco wcześniej). Nie wiem, co dokładnie było, ale turbo na pewno: w sterowniku miałem wymieniane koło/-a zębate, ślimak i regenerowane turbo (geometria i wałek były ok, ale coś tam było wymieniane i wyważane/doważane).

Pozdro
saviano
__________________
Lepiej nic nie mówić, niż głupio milczeć.
Nie działa ci internet? Możesz skorzystać z pomocy on-line!
saviano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-03-2013, 07:37   #24
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

kolego nie mieszaj w temacie bo twoje auto jest z późniejszego rocznika. jeszcze nie widziałem przedlifta, który by miał moduł elektryczny sterujący turbiną a takie auta maja koledzy właśnie 2001-2002
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2013, 12:29   #25
jerri
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 22-04-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 6
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

No cóż... w końcu auto pojechało do warsztatu i wyjedzie dopiero po wymianie/regeneracji wtrysków, pompy i czyszczeniu z opiłków całego układu... eh...
jerri jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2013, 15:38   #26
olczus9012
ford::advanced
 
Avatar olczus9012
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 17-07-2011
Skąd: Łódź
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 219
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

Witajcie KoledzyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie chcę zakładac nowego tematu więc pisze tutajGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam bowiem małe pytanko...obstawiam że pada mi turbina...co o tym myślicie, oto objawy:
Przy wciskaniu gazu w okolicach 2200 obrotór pojawia się głośny metaliczny dźwięk który wraz z dodawaniem gazu jest coraz bardziej słyszalny. Dodatkowo autko bardzo osłabło...po wciśnieciu gazu, głównie na dwójce prawie nie jedzie, na wyższych biegach jest już ciut lepiej ale to nie to samo co było do tej pory.

Jak myślicie...turbinka mówi do widzenia?
Dodam że sprawa dotyczy Mondeo mk3 2001 r 2.0 tddi.

Jeśli chciałbym zakupić turbinkę to czy takie się nadadzą?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Bo chyba dobrze obstawiam że w moim jest ta ze zmienna geometrią?
Aha i jesli bede kupowal uzywana turbine to na co glownie zwrocic uwage?

Pozdrawiam
olczus9012 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2013, 19:48   #27
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

kolego zaczynasz od szukania a nie znasz przyczyny. trochę od d.. strony. pojedź do mechanika i sprawdź luzy na wirniku turbiny oraz czy lekko obraca się wirnik. bardzo delikatny luz zawsze jest na wirniku, łopatki powinny chodzić lekko np. powinien się obracać wirnik jak dmuchnie się sprężonym powietrzem od strony zimnej czyli od filtra pow. a po zakończeniu dmuchania powinien się jeszcze przez chwilę kręcić. trzeba zweryfikować łopatki wirników czy nie są mechanicznie uszkodzone. to raz
a dwa to sprawdź najpierw jaką masz turbinę bo pytanie na forum o to trąci lenistwem. w końcu to ty masz ten samochód a nie my.
i wreszcie trzy - to nie koniecznie musi być turbina bo by hałasowała również poniżej 2200 obrotów
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-03-2013, 22:39   #28
olczus9012
ford::advanced
 
Avatar olczus9012
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 17-07-2011
Skąd: Łódź
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 219
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

Autko idzie we wtorek do mechanika...zobaczymy co powie...co do hałasu...wydaję mi się że też hałasuje mi zestaw napinacza paska i koła pasowego...czy te dwie awarie mogą mieć ze sobą jakiś związek...?
Źle napisałem...mam turbine ze zmienna geo wiec nie wiem czemu zadalem takie pytanie, sorkiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
olczus9012 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-04-2013, 21:53   #29
olczus9012
ford::advanced
 
Avatar olczus9012
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 17-07-2011
Skąd: Łódź
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2,0 TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 219
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

Cytat:
Napisał olczus9012 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witajcie KoledzyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie chcę zakładac nowego tematu więc pisze tutajGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam bowiem małe pytanko...obstawiam że pada mi turbina...co o tym myślicie, oto objawy:
Przy wciskaniu gazu w okolicach 2200 obrotór pojawia się głośny metaliczny dźwięk który wraz z dodawaniem gazu jest coraz bardziej słyszalny. Dodatkowo autko bardzo osłabło...po wciśnieciu gazu, głównie na dwójce prawie nie jedzie, na wyższych biegach jest już ciut lepiej ale to nie to samo co było do tej pory.

Jak myślicie...turbinka mówi do widzenia?
Dodam że sprawa dotyczy Mondeo mk3 2001 r 2.0 tddi.
Sprawa rozwiązana...sprawdzone podciśnienie, wymieniony siłownik turbiny i autko śmiga jak trzebaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a metaliczny stukot spowodowany był jednak uszkodzeniem koła pasowego...tez wymienioneGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. teraz błoga ciszaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
olczus9012 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-04-2013, 21:08   #30
Kubus1605
ford::beginner
 
Avatar Kubus1605
 
Imię: Błażej
Zarejestrowany: 24-01-2010
Skąd: Kluczbork PL / Heerhugowaard NL
Model: Fiesta
Silnik: 1,4 97 KM LPG
Rocznik: 2012
Postów: 40
Domyślnie Odp: padnięta turbina?

Witam wszystkich.
Panowie i może Panie, podłącze się do tematu.
Mam pytanko.
Mój Fordzik kopcił od kiedy pamiętam ale dzisiaj puścił dość sporego dymka, miganie sprężynki i tryb awaryjny. Chwila na parkingu i wszystko jak by nigdy nic, auto jedzie jak ta lala.
Ale później znowu mocniejsze wdepnięcie pedału i powtórka z rozrywki.
Reset stacyjką i później już na każdym biegu do czerwonego pola i bez problemu.
W domu zdjąłem wąż od turbo i chyba na wirniku nieco za duży luz. Oleju nie widać ale nie wiem czy to coś oznacza.
Od pewnego czasu jak trochę go przymulę to później przy spokojnym ruszaniu i dalej na drugim i trzecim biegu jak startuję powiedzmy od 1500 obrotów ma taki jakby "dół", czarno z rury i dopiero "but".Na autostradzie jak go "ciągnę" na piątce to tak dopiero przy 150 km/h przestaje kopcić. Ale jak trochę agresywniej pojeżdżę to do kolejnego odpalenia mam spokój.
Auto poliftowe, turbina ze sterownikiem elektronicznym, ze zmienną geometrią łopatek.
Czy poza turbiną szukać jeszcze czegoś? Ktoś coś obstawia?
Jeśli turbo proszę polecić kogoś kto zajmuje się regeneracją, najlepiej z wysyłką za granicę.
Pozdrowionka
Kubus1605 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:43.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.